4. Hotelbeoordelingen Marathokampos

Marathókampos, Marathokampos, 83102, Griekenland

#1 van de 46 hotels in Marathokampos

Gebaseerd op 3 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 30 juni 2023

Leuk appartement op super lokatie
    • Appartement (4 Volwassenen)

Fijn appartement, super leuke eigenaresse die alles doet om het naar je zin te maken. Het is niet groot maar wij hadden er alles wat we nodig hadden en hingen lekker op de bedden. Je stapt de deur uit, steekt over em je staat op het mooie brede strand. Bakker naast de deur en supermarkt.

• Beoordeeld op: 6 juni 2023

Geweldige tijd gehad bij Joanna
    • Studio (2 Volwassenen)

Eigenlijk niets maar als ik dan toch iets moet noemen is dat het grote tweepersoons bed voor onze smaak te zacht was. Als er een steviger matras op zou liggen is het perfect :)

Mensen zoals Joanna zorgen ervoor waarom wij af en toe weer wat vertrouwen krijgen in de mensheid. Het gehaasde van Nederland verdwijnt meteen als je bij haar op bezoek bent. Dit is ook één van de redenen waarom wij zo van het eiland Samos houden. Het relaxte leven en de vele vriendelijke mensen. Het appartement ligt midden in Votsalakia ongeveer 30m van de zee. Het wordt zeer goed onderhouden en is van alle gemakken voorzien. Als je in de avond lekker op je terrasje zit is het hier heerlijk. De beste bakker van Votsalakia is op 10m afstand en de beste supermarkt zit daar naast. In de buurt zitten vele goede restaurantjes. Het verblijf bij Joanna heeft serieus al onze verwachtingen overtroffen en volgend jaar zullen wij hier weer verblijven.