3. Hotelbeoordelingen: Ionische eilanden

5,5

• Beoordeeld op: 14 juni 2023

Mooi uitzicht.
    • Studio (2 Volwassenen)

de Locatie is sterk verouderd. Houten luiken functioneren nauwelijks meer. Ramen kunnen open, maar dan komen de insecten binnen. geen horren aanwezig. Douchedeur valt van ellende bijna op de grond. Als je de eigenaar een vraag stelt, krijg je in matig Engels terug ‘Is oké’ en doen ze vervolgens niets met je vraag. Alles is klein, dus ook de afstand van de balkons. Dat mensen mogen roken op de balkons betekent dus dat wanneer je een rokende buur hebt, deze een meter van je af de gehele tijd zit te roken en de rook in je appartement naar binnen komt. Verder loopt er een weg waar druk vrachtverkeer rijdt, pal naast de locatie. Verder zijn er continu blaffende honden. De eigenaars wijzen je de kamer en verder wordt er het gehele verblijf geen aandacht aan je besteed. Zij zijn meer bezig met het op bezoek komen van vrienden en familie en de dingentjes rondom het huis en hun kind, dan dat er aandacht is voor de gasten. Het lijkt dat de hoge scores van de locatie een verleden dingetje is. Maar nu lijken de gasten vooral bijzaak te zijn. Geen herhaling dus voor ons.

Het uitzicht over de baai was mooi. Maar dan heb je helaas alle goeds van de locatie verteld.