3. Hotelbeoordelingen: Rethymno

Beoordelingen over C Suites

43 Nikiforou Foka, Rethimnon, 74100, Griekenland

#14 van de 74 hotels in Rethimnon

• Beoordeeld op: 19 februari 2024

Heerlijk gastvrij hotel met een prima ligging in het oude Rethymnon

Ik zou het niet weten.

Wij hebben hier al eerder verbleven. Wat een fijne gastvrouw(en), die je verwelkomen met baklava. Prima kamers en midden in het oude centrum van Rethymnon. Het ontbijt is de perfecte afsluiter!

• Beoordeeld op: 27 januari 2024

• Suite met Queensize Bed en Bubbelbad

Lawaai van de verwarming airconditioning van de naburige kamers ofwel van de motoren op het dak , akoestiek is minder aandacht aan besteed !

Het outdoor brubbelbad , uitgebreid ontbijtmand, water koffie en thee op kamer , grote douche

• Beoordeeld op: 5 april 2023

Aangename suite in het hartje van de stad
    • Deluxe Suite met Bubbelbad

De kamer was op de gelijksvloer zonder ramen, er was geen natuurlijk licht. Dat was een beetje jammer. In de ochtend was het lawaai van het personeel makkelijk te horen.

We kregen een mooie, verzorgde kamer op de gelijksvloer. Het ontbijt was lekker en het personeel heel vriendelijk! Ideale ligging in het centrum van Retymnon.

• Beoordeeld op: 19 februari 2023

Zeer betaalbaar, schoon en centraal gelegen hotel met erg vriendelijk personeel!
    • Deluxe Suite met Bubbelbad

Ontbijten op de kamer is best krap, maar toch zouden 2 stoelen net iets comfortabeler zijn dan boomstammetjes.

Een fijn hotel midden in het oude centrum van Rethymnon. Ondanks dat de receptie tijdens de winter niet 24 uur bemand is, is het contact met het hotel erg goed via de App. Het ontbijt wordt in de kamer bezorgd en is zeer compleet.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2022

Heerlijk genoten! Fijne kamer met heerlijke jacuzzi en lekker bedden.
    • Suite met Queensize Bed en Bubbelbad

De kamer ziet er prachtig uit en is mooi ingericht, maar is relatief wat aan de kleine kant. Dat kan ook niet anders in het gebouw wat ligt in een klein maar schattig straatje met prachtige magnolia's, hangend over de straat. Qua parkeren is het even puzzelen waar het vlakbij en gratis is, maar er is altijd plek.

Heerlijk rustige en prachtige locatie midden in het oude gedeelte van Rhethymno. We moesten hier 1 nachtje 'overbruggen' omdat de vorige accommodatie aan de 'andere kant van de boulevard' (waar we al een paar dagen waren) niet meer vrij was. Achteraf gezien hadden we hier 2 of 3 nachtjes willen blijven. De eigen jacuzzi op het terras bij de kamer voelt lekker luxe en is heerlijk, zelfs als het buiten warm is. Het ontbijt is heerlijk en wordt op je kamer gebracht, waar we het buiten op de patio konden eten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De bedden lagen heerlijk en verder is alles aanwezig wat je nodig hebt om een of twee nachten te verblijven. Het hotel ligt middenin het oude gedeelte van Rhethymno, waar volop gezellige restaurantjes en leuke barretjes zijn.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2023

• Beoordeeld op: 16 februari 2023