3. Hotelbeoordelingen: Macedonië

Afitos, Afitos, 63077, Griekenland

#32 van de 135 hotels in Afitos

Gebaseerd op 5 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 7 juni 2023

Mooi, verzorgd complex vlakbij gezellig plaatsje.
    • Appartement met 2 slaapkamers

Het complex ligt vlak aan de doorgaande weg. Overlast viel mee maar houd er rekening mee. Anders was de score nog hoger geworden. Kan het complex van harte aanbevelen!

Mooie, ruime appartementen en het zwembad met ligstoelen was top! Alles erg verzorgd en schoon. Eigenaar erg vriendelijk. Locatie op 4 minuten rij- afstand van het erg gezellige Afitos.

• Beoordeeld op: 17 september 2022

Fantastische ervaring !
    • Appartement met 2 slaapkamers

de dubbele slaapkamer, lokatie en super vriendelijke host !!!

• Beoordeeld op: 18 augustus 2022

Fantastisch verblijf met een geweldige eigenaar
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Zoals aangegeven is ons echt helemaal niets tegengevallen. Wel hebben we een aantal tips die het onderkomen nog iets aangenamer zouden maken. Het zou fijn zijn als de pannenset wordt aangevuld met meer bak- en braadpannen, zodat je bij het bereiden van een eigen maaltijd niet de buren hoeft te vragen ;) Tevens is het monteren van de douchekop aan de wand ook geen overbodige luxe. Zo heb je tijdens het wassen je handen vrij.

Er zijn geen woorden die ons verblijf op de juiste manier kunnen omschrijven. Het was van begin tot eind meer dan fantastisch en tot in de puntjes geregeld! Ons appartement was ruim, schoon en voorzien van alle gemakken. De plek was op de beneden verdieping, waardoor we een erg groot terras hadden met veel groen en vanuit het zwembad ook heel gemakkelijk toegang hadden. Niovi Boutique Apartments is de perfecte uitvalsbasis om mooie/bijzondere plekjes te ontdekken, zoals de andere schiereilanden, prachtige (ongerepte) stranden, pittoreske dorpjes, schattige winkelstraatjes en heerlijke eetgelegenheden. Doordat er in deze regio nog geen sprake is van massatoerisme, heeft het zijn charme behouden. Het is wel enorm aan te raden om een auto te huren, zodat je nergens van afhankelijk bent en overal op eigen houtje naartoe kunt gaan. De eigenaar Vasilis is één van de meest gastvrije personen die wij ooit in ons leven zijn tegengekomen. Al onze vragen en verzoeken werden met een brede glimlach beantwoord en er was geen nee te koop. Ontzettend bedankt voor de goede zorgen. Wij hebben er een vriend bij voor het leven!

• Beoordeeld op: 20 september 2023

• Appartement Split-level