2. Hotelbeoordelingen Kroatië
  3. Hotelbeoordelingen: Regio Dubrovnik-Neretva
  4. Hotelbeoordelingen Prizba
Kroatië Prizba Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Apartments Maskovic Karbuni Beoordelingsscore: 9,1

“Het uitzicht, direct aan zee en de gemoedelijke sfeer. We waren de laatste gasten van 2023 en dus zeer veel privacy.”

• Žal Beach Apartments Beoordelingsscore: 9,6

“Locatie, lekker dicht bij een kindvriendelijk openbaar strand. Lieve en attente gastvrouw en gastheer”

• Žal Beach Apartments Beoordelingsscore: 9,6

“De lokatie is echt geweldig. Je loopt zo de deur uit en springt bij wijze van spreken zo de zee in. Het appartement was ruim genoeg voor ons gezin met twee puber dochters. Fijn dat we ook een balkon hadden met een lekker zitje. de eigenaar Franko en zijn ouders zijn hele lieve mensen. Zijn vader heeft een avond vis voor ons op de BBQ bereidt en we hebben een geweldige gezellige avond met hem beleefd. Wat een wijze en bijzondere man.”

• “De ligging is werkelijk fantastisch, het appartement ligt direct aan zee, in een prachtige baai met helderblauw water. Op loopafstand verschillende - goede - restaurants en een kleine supermarkt. Desondanks rustig. Appartement van alle gemakken voorzien, schoon, fijne bedden, airco. Erg aardige en relaxte verhuurders. Wij komen graag terug!”

• Hotel Priscapac Resort & Apartments Beoordelingsscore: 8,3

“prijs en kwaliteit fijne locatie om te ontspannen”

• Hotel Priscapac Resort & Apartments Beoordelingsscore: 8,3

“Mooi appartement. Hele mooie locatie! Enige nadeel, véel trappen om tot je appartement te graken. Veel gesleur met je valiezen dus… Het grill restaurant… niet zo veel keuze… niet zo heel vriendelijk… Aan de receptie zijn ze wel heel vriendelijk!!!”

• Apartments Korčula Beoordelingsscore: 9,1

“Alles...rust, uitzicht, balkon, strandje,”

• Beautiful apartment by the sea Beoordelingsscore: 9,6

“Heerlijk rustig, aan zee, voorzien van vaatwasser, wasmachine, keuken met alles erop en eraan. top!”

• “Het was een rustige locatie met niet veel toerisme, dus dat was best fijn.”

• The Plaza Apartment Beoordelingsscore: 9,8

“Wat een geweldig appartement. Schoon, ruimte genoeg en de zee op 20 meter afstand Toni is geweldig vriendelijk en je kan bij hem terecht voor al je vragen. Komen zeker terug volgend jaar.”