2. Hotelanmeldelser for Kroatien
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Lika-Senj County
  4. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Karlobag
Kroatien Karlobag Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Apartments Rukelj Point fra anmeldelser: 8,8

"Super beliggenhed, pæne og rene værelser. Poolen er ren og med gode udenoms faciliteter. Familien Rukelj, er fantastiske værter, som får dig til at føle dig som et familiemedlem. De levere et højt serviceniveau, og er altid venlige og imødekommende. Den hjemmelavede mad, vin og schnaps er virkeligt lækkert, og priserne er bestemt overkommelige. Vi kommer helt sikkert tilbage til familien Rukelj i vores elskede Kroatien ❤️"

• Apartments Ribarica Point fra anmeldelser: 8,4

"Stor og ren lejlighed med fantastisk beliggenhed lige ved stranden. Udsigten fra lejligheden var fremragende. Personale meget imødekommende og hjælpsomme. Det har også været dejligt og nemt med en supermarked på første etage samt en restaurant med dejlig mad. Meget stille og rolig sted med krystal klar vand. Vi var afsted med to teenager piger, som i starten var skeptiske, men de har også virkelig nydt opholdet. Et besøg i Zavratnica og Karlobag kan varmt anbefales. Kun de bedste anbefalinger herfra og vi vender gerne tilbage😊"

• Apartments Ribarica Point fra anmeldelser: 8,4

"Ligger perfekt ved vandet på bagsiden. Dejlig udsigt fra lejligheden. Rent og pænt i lejligheden. Fint badeværelse med vaskemaskine. Nye håndklæder når vi spurgte. Fik rabat i restaurant. Virkelig god service af alle. Hjælpsomme og meget behageligt. Fint supermarked dertil. Havde alt hvad vi behøvede."

De 30 bedste ferieboliger i Karlobag

baseret på 4.000 anmeldelser af ferieboliger på Booking.com