2. Hotelbeoordelingen Kroatië

#1 van de 2 hotels in Maruševec

• Beoordeeld op: 23 juli 2023

Genieten!
    • Vakantiehuis met Terras

Amanda en Valentina waren steeds bereid om ons uitleg over de streek en activiteiten te geven. Een goed onderhouden zwembad, tennisplein met rackets en ballen, basket, sprookjesbos, ... wat kan je nog meer wensen...

• Beoordeeld op: 22 augustus 2023

Beste wel aangenaam en leuk ondanks de kleine woonkamer en keuken .
    • Vakantiehuis met Terras

Wat ons wat tegen viel was dat de woonkamer en keuken wel wat klein waren . In de woonkamer stond het bed waar wij in moesten slapen en dan stond er opzij een tafel met 2 stoelen aan tegen het raam zodanig dat je er eigenlijk met 4 niet aan kon zitten . Er stond dan ook nog een zetel , salontafel en nog 2 stoelen maar de ruimte was daar eigenlijk klein voor vermits ons bed daar ook stond . Bij slecht weer konden we niet gemakkelijk in de woonkamer eten dus deden we dat ook maar op het terras . De keuken was ook heel klein en veel te weinig potten en pannen om eten klaar te maken . Dus deden we maar bbq , daar was wel een leuke , grote , overdekte ruimte voor of we gingen uit eten .

Het vakantiehuis lag goed , rustig gelegen , had een aangenaam mooi terras . De aanwezigheid van de boomhut was leuk . Het tennisveld en basketbalveld is ook een grote troef en natuurlijk ook het mooie zwembad . De gastvrouw was een zeer vriendelijke dame , ze vertrok tijdens ons verblijf met vakantie en dan zorgde de werkvrouw verder voor ons . Ze kwam elke dag eens kijken hoe het met ons was en of we het naar onze zin hadden . Een zeer vriendelijke dame ook .

• Beoordeeld op: 20 augustus 2022