Beoordelingen over Hotel Vis 3-sterren

5,9

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Ouwe meuk
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

De eerste nacht heb ik geslapen op een lattenbodem waar latten missen. Er liepen mieren door de badkamer en de kamer was niet schoon, en werd tussentijds ook niet echt schoongemaakt. Het stof en vuiligheid zat overal. Het ontbijt was ook niet om over een huis te schrijven. De tafellakens waren en bleven vies, net als de zwerfkatten die over het terras liepen.

Het uitzicht bij het ontbijt is erg leuk. De locatie is ook goed, er is op loopafstand een straatje met allemaal leuke tentjes en je bent zo met de bus in de oude stad

Normaal
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Piepende deuren en je voelt de vering in de matrassen, s’ochtends super veel lawaai door de vuilnismannen &slechte isolatie van de ramen en deuren

Ligging strand hotel

R
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Verblijf van 3 nachten geboekt in dit hotel. Bij inchecken kregen we een kamer met tuinzicht toegewezen, hoewel we zeezicht geboekt hadden. Er was niets meer vrij met zeezicht dus eerste dag kamer met tuinzicht gekregen. Tweede dag konden we verhuizen naar een kamer met zeezicht op de 3e (en bovenste) verdieping, zag er leuk uit. Toen we wilden vertrekken naar Lapad om te dineren begon de airco plots te lopen als een gieter! Hebben er dan snel een vuilbak onder gezet. Dit euvel gaan melden aan de receptie waar ze meteen de eigen klusjesman erbij haalden. Die wist klaarblijkelijk meteen wat er aan de hand was en ging het herstellen terwijl wij gingen dineren. Bij terugkomst op de kamer bleek de airco hersteld. Hoewel... bij het slapengaan begon die weer leeg te lopen op de vloer (gelukkig stond onze bagage er niet onder). Opnieuw gaan melden aan de receptie. Die gaf ons wederom een nieuwe kamer (om 23u ‘s avonds), terug met tuinzicht, op het gelijkvloers en hopeloos verouderd (= dus 3e kamer op 2 dagen tijd). Dag erna aan de receptie toch om een tegemoetkoming gaan vragen voor de vele ongemakken. De manager krijg je niet te spreken uiteraard, alles verloopt telefonisch tussen receptionistes en de manager. Hebben dan toch iets aan de prijs gedaan, wat logisch is. Maar omdat hun tegemoetkoming voor ons niet voldoende was om onze frustratie te compenseren, kregen we -jawel- nóg een andere kamer ter beschikking, nu weer met zeezicht. Conclusie: 4 kamers gehad over 3 dagen. En ja, het interieur is verouderd, de badkamers volledig opgespoten met loskomende en vuil geworden siliconekit en het schrijnwerk heeft ook al meerdere levens gehad. Voorts is het ontbijt OK, maar ook niet meer d

Ligging vlak nabij bushalte (lijn 4) die je meteen tot aan de oude stad brengt in minder dan 15min. Ook gelegen nabij vele restaurants en bars van Lapad.

voor een kort verblijf en bezoek aan Dubrovnik voldeed dit hotel aan verwachting

Verouderd hotel. Geen lift aanwezig

Bushalte met directe verbinding 15min naar Dubrovnik oude stad net over de deur. Vlak bij gezellige boulevard van Lapad

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Mooi gelegen hotel tegen een steile rot(s)kust, dat ik echter met gemengde gevoelens achterlaat.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Minpunten: Geen lift. In dit hotel blijf je trappen lopen. Vervelend voor ouderen en minder valide mensen, maar wellicht niet de belangrijkste doelgroep van het hotel... Overigens een gevolg van de prachtige ligging van dit hotel tegen een steile rot(s)kust. Er zijn nauwelijks openbare parkeerplaatsen in de buurt. Wat als de openbare plekken bezet zijn en geen privéparkeerplaats bij het hotel beschikbaar is? Geen koelkast om je medicijnen en wat water in te bewaren. Ook geen stopcontact vlakbij het nachtkastje voor de CPAP. De gordijnen laten te veel daglicht door, waardoor je (door)slapen na zonsopgang kunt vergeten. Verplichting om je paspoort af te staan, wat een wettelijk voorschrift zou zijn in Kroatië. Zelfs de eigen gemaakte kopie (met doorgehaald bsn) met daarbij aangereikt het officiële paspoort ter controle, wordt niet geaccepteerd. Niet afstaan van het paspoort betekent dus geen kamer! Er wordt een scan van je paspoort gemaakt. Is er hier werk aan de winkel voor de EU? Na het door dit "powerplay" toch maar afstaan (maar onmiddellijk terugvragen) van paspoort, blijkt dat dan de rekening onmiddellijk vooruit betaald moet worden. Na bij vertrek gevraagd te hebben de gemaakte scan a.u.b. te verwijderen, is het antwoord NEEN. Het is volgens de receptiemedewerker een opdracht van het management om deze gegevens te verzamelen en op te sturen naar politie en (Kroatische) VVV. Met name het verstrekken van deze gegevens aan een commerciële, particuliere organisatie als de VVV, lijkt me dubieus en in strijd met nieuwe (Europese) wetgeving op gebied van bescherming persoonsgegevens (zgn. AVG). En daarmee zou deze werkwijze van hotel Vis wel eens als een illegale activiteit ge(dis)kwalificeerd kunnen worden!!

Mooi gelegen hotel tegen een steile rot(s)kust.

koele ontvangst, matig eten, rustig verblijf
    • Beperkte Aanbieding - Standaard Tweepersoonskamer met Balkon - Halfpension

De wifi reikte niet tot in de kamer. Het personeel was doorgaans erg koel tegen toeristen van het noorden van Europa. Er was een duidelijk verschil tussen de omgang met toeristen uit Zuid-Europa. Hierbij was het baliepersoneel veel vriendelijker. Deze gereserveerdheid kwam niet professioneel over. Eten was er met overvloed (buffet), maar de keuken is niet echt verfijnd. Het direct afrekenen van drank tijdens het diner aan tafel was nieuw voor mij. Meestal wordt dat met de eindafrekening gedaan, niet zo in Kroatië. Nadien afrekenen geeft toch een aangenamer tafelgevoel.

De prijs en de dichte locatie tot het congrescentrum waren de voordelen aan dit hotel. De kamer was de kleinste van het hotel, maar dat was niet erg want ze was erg rustig. De kamer werd na elke ochtend ook steeds keurig opgeruimd.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Uitzicht en locatie zijn top!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Oud hotel. Heeft wat aandacht nodig, niet altijd even schoon.

Uitzicht en locatie zijn top! Erg gezellige barman. Ik mocht parkeren recht voor de deur. Restaurants / barretjes zijn dichtbij.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prima locatie.
    • Tijdelijke Aanbieding - Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee - Inclusief Halfpension

Opzich niets alleen zwembad en gym van buurhotel zijn tegen betaling te gebruiken

Prima locatie. Bus naar Dubrovnik stopt voor het hotel en brengt je binnen 15 minuten naar de oude stad. Eten is prima

Aanrader vanwege gunstige rustige ligging en prima busverbinding naar oude stad Dubrovnik 10 min.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Ontbijt is redelijk. Basic. Helaas geen echte koffie of sappen.

Ligging aan kiezelstrand in mooie baai. Uitstekende busverbinding naar oude stad. Goede restaurants en vertier in directe omgeving. Mooi wandelpad over schiereiland Lapad.

Goede prijs/kwaliteit. Mooie locatie.

De ongeïnteresseerde houding van het personeel in het algemeen. De reparatie van de douche die uitbleef, de schoonmaker die de gangen van de slaapvertrekken om 6 uur 's morgens stofzuigt, de medewerkers van de receptie die je niet vragen hoe je verblijf was en op hun mobieltjes staren als je weggaat..

De lokatie van het hotel. Pal aan het strand en met de bushalte voor de deur. Onze kamer had het balkon met zeezicht aan de noordzijde. Het was er nooit te warm. Ook op de terrassen was er lekker veel schaduw aanwezig. Het eten was goed: vers bereid en smakelijk. De lege bakken werden snel aangevuld. Ruim aanbod van vers fruit 's morgens

Mooi uitzicht. Hotel is niks bijzonders qua kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

De slaapkamers waar wij in geslapen hebben zijn ABSOLUUT geen 4 **** waard. Ook de bediening is geen ****. Lopen wel aardige mensen maar is onmogelijk dat dit in de bediening loopt. Allemaal oudere mensen en niks tegen oudere mensen hoor want ik ben zelf ook 53 jr maar je hebt vlotte ouderen en sloffende ouderen. Een slaapkamer uit de jaren 70 met nog steeds dekens op het bed. Balkon was gewoon goor en ramen vies. Badkamer ** en niet meer. We bestelde eten op het terras en het avond eten was een mixed grill. Nou dat waren een stukje kip, een stukje spek en een stukje rund. Nee sorry ik vind dit absoluut geen **** sterren hotel. Net aan *** en dan 115,- per kamer met een douche die amper water geeft. Eigenlijk de slechtste booking die ik ooit gehad heb qua hotel. Nogmaals locatie was super. Sorry maar het is echt zo.

Het uitzicht was geweldig

locatie aan het privéstrand.

interieur is een beetje verouderd, maar dit overweegt niet bij de rest.

locatie aan het privéstrand. mooi terras om de apero te nemen. Autobus stopt werkelijk voor het hotel, van 5.30 's morgens tot 1 uur in de nacht ( om de 20 minuten ), om de historische stad te bezoeken. Zeer gemakkelijk!

We hebben een heerlijke vakantie gehad, Dubrovnik is een mooie stad, in een mooie omgeving.

Het hotel is verouderd. Zaken worden momenteel wel vernieuwd. Douchebak lekt, hebben we gemeld, maar werd niet gerepareerd. Was geen ernstige lekkage, we hebben er een handdoekje onder gelegd.

De ligging aan het strand is perfect, ook de leuke Lapid boulevard op loopafstand is perfect en bushalte tegenover het hotel. Het personeel is super vriendelijk! Het ontbijt en diner waren, niet super de luxe, maar wel prima.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Strandbedjes moet je huren Wijn bij diner duur en slecht Kiezelstrand pijnlijk aan je voeten TIP waterschoentjes aan

Kamer klein maar schoon, bed en douche perfect Ontbijt goed, diner matig

3,5
    Waarom niet vooraf mededelen dat het een ander hotel wordt ? Zelden een slechter hotelbed gehad
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Kamer was veel kleiner dan verwacht. Sanitaire voorziening was zeer klein en onhandig. Bed was doorgelegen (en niet schoon). Dit gold voor BEIDE kamers.

We zijn voor de 3 nachten overgeboekt naar een ander hotel uit de groep: slechter dan hotel Vis aanbood. Het ontbijt was normaal. We hebben er 1 X gedineerd: "poor". Balkon was prima.

Dubrovnik 2018
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Geen parkeergelegenheid in de omgeving. Slecht onderhouden kleine slaapkamer en badkamer

De locatie, terras en ontbijt

Prachtige locatie

Wifi was erg slecht

Prachtige locatie

alles was goed.

alles was goed. Helaas werden aan de overkant grote bouwwerken uitgevoerd, met de hele dag lawaai.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Het eten was slechten koud en eetzaal ongezellig

Goede start van vakantie

Parkeren , kwaliteit kamer

Personeel bij avond eten, ligging aan zee

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Kamers slecht personeel

Kamers slecht personeel

ontbijtbuffet was goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

balkon van de kamer, dit mag je geen balkon noemen

ontbijtbuffet was goed

• Beoordeeld op: 27 april 2017

prijs kwaliteit verhouding is prima.
    • Standaard Eenpersoonskamer met Balkon

niets.

prijs kwaliteit verhouding is prima. keurige kamer en een uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

De ligging van het hotel is prima.

Onze (bad)kamer en bed zijn toe aan een grondige opknapbeurt. we logeerden aan de achterzijde. Kamers zijn gehorig. De douchecabine is niet afsluitbaar.

De ligging van het hotel is prima. Prachtig uitzicht vanuit de ontbijtzaal. Het ontbijt was goed, voldoende aanvulling.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

Een mooie lokatie direct aan het strand.

De kamer is toe aan renovatie. Buitendeur naar balkon sloot niet goed werd wel meteen naar gekeken. Maar dat veranderd niets aan het hang en sluitwerk. Verouderde badkamer. Tegels stuk en tegels op de vloer lagen los.

Een mooie lokatie direct aan het strand. 15 min met de bus naar het centrum bus stopt voor het hotel.Goed afwisselend avondeten. Ontbijt weinig afwisseling maar wel compleet. Zeer vriendelijk personeel. Goede vakantie gehad hierdoor.

• Beoordeeld op: 28 september 2015

de prijs, grote kamer met een klein balkon, maar genoeg voor...

er was geen lift en drie hoog is toch zes trappen lopen en het restaurant zat nog een etage lager dus weer 2 trappen naar beneden.

de prijs, grote kamer met een klein balkon, maar genoeg voor 1 persoon en het werd erg schoon gehouden om de dag nieuwe en schone lakens. Je kunt er ook half pension kopen en dan is er elke avond buffet, maar dat is aan de normale kant, het is goed, maar niks bijzonders.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

De ligging van het complex als.

Uitzicht, "op het park" bleek uitzicht op enkele struiken tegen een berghelling

De ligging van het complex als. Geheel. Wij zaten echter net verkeerd

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Aan het strand, hotel en kamer helemaal in orde.

Dunne deur naar gang dus geluiden maakten ons vroeg wakker. Wint geen schoonheidsprijs, is namelijk een beetje gedateerd.

Aan het strand, hotel en kamer helemaal in orde.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

De locatie aan de zee was perfect, en met de bus (lijn 4)...

De hotelkamer was niet schoon! Overal stof en oude spinnenwebben. Douchebak, meubels buiten, muur waren onder andere kapot! Het hotel zelf was toe aan een opknapbeurt.

De locatie aan de zee was perfect, en met de bus (lijn 4) ben je zo in de oude stad.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Het mooie uitzicht op de baai .

Slaapcomfort was slecht , slecht bed en geen verduistering aan de venster dus om 6 uur 'smorgens volle zon in ons kamer . Personeel niet vriendelijk behalve in het restaurant .

Het mooie uitzicht op de baai .

• Beoordeeld op: 26 juni 2015

Ligging vlak aan zee/strand.

Vasttapijt op de kamer.

Ligging vlak aan zee/strand. Bushalte naar stadscentrum op 50 m. Lekkere maaltijden. Kraaknet. Vriendelijk meertalig personeel.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

zeezicht en ruime kamers

vuile vloerkleding, vuile airco die niet werkte vuile voegen in badkamer en holtes aan de waterkranen...keuken geur ( vetgeur ) kwam langs de badkamer binnen en de geur van de pizzaoven kwam langs balkon binnen...geen fatsoenlijke haardroger maar z'on inhaakdrogertje...ontbijtbuffet, weinig vers fruit lag voorgesneden ( en bruin gekleurd) op een schotel.......Geen 4 sterrenwaardig

zeezicht en ruime kamers

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

Dagelijks nieuwe douchegel & goede reiniging...

ontbijt: geen verse producten/fruit, geen nieuwigheden na 3dagen, geen lokale producten. Badkamer: oud, afgeleefd, schimmel aan douche. Geen vriendelijke ontvangst.

Dagelijks nieuwe douchegel & goede reiniging (stofzuigen) & opmaak van het bed.

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

De locatie is schitterend!

Het diner was erg matig. Het zag er niet smakelijk uit en was lauwwarm. Het personeel was erg ouderwets en niet erg vriendelijk. De kamer was gedateerd en had krakende bedden. Wifi werkte niet in de kamer, wel in de lobby.

De locatie is schitterend! De bus naar Dubrovnik stopt voor de deur. Ideaal want met de auto naar de stad is moeilijk ivm parkeerproblemen.

• Beoordeeld op: 4 mei 2016

Ligging was prachtig en aan zee.

Beddengoed was te smal. Avondeten viel tegen en was koud en vaak hetzelfde.

Ligging was prachtig en aan zee. Centrum is goed te bereiken met bus 4.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Dichtbij Dubrovnik stad

Het is een erg verouderd hotel

Dichtbij Dubrovnik stad

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Personell niet echt vriendelijk

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Ruim aanbod van het ontbijt, net aan de zee en mogelijkheid...

Parkeerplaatsen was niet echt veel voor dit Hotel

Ruim aanbod van het ontbijt, net aan de zee en mogelijkheid om rechtstreeks naar strand te gaan.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Super lekker ere

Kamers zijn erg verouderd

Super lekker ere

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

de ligging aan zee

Het gebrek aan vriendelijkheid van het personeel

de ligging aan zee

• Beoordeeld op: 14 juni 2015