Beoordelingen over Hotel Veritas 3-sterren

1143 Boedapest, Mogyoródi Út 8, Hongarije

#269 van de 344 hotels in Boedapest

Ontbijt was goed.

Kamer klopte niet met wat was geboekt. We kregen volgens mij een budgetkamer. Kamer was zonder minibar. Niet dat deze voor ons van belang is maar alle kamers zouden met minibar zijn en deze had geen minibar en was klein. We hebben dus teveel betaald cq niet gekregen wat is besteld en waarvoor is betaald.

Ontbijt was goed.

Gemakelijke en goedkoop verblijf in Boedapest
    • Budget Tweepersoonskamer

Internet viel tegen. Er was Wifi verbinding maar niet altijd internet toegang op je kamer. In de hal werkte het gewoon. Niet alles in de kamer werkte of kon gerepareerd worden. (bv. douchekop die los hing en met een touwtje vastgemaakt moest worden, of de stoppen die uitsloegen wanneer de sleutelkaart uit het systeem werd gehaald.....)

Het ontbijt was volledig (cereal, yogurt, broodje met beleg en eieren) en de koffie goed. Locatie goed en binnen 50m is er een tram waarmee je naar het centrum kunt reizen

Peter

Slecht personeel

Personeel

De bedden

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Redelijk verblijf, ontbijt goed. Als de schoonmaak beter is dan is het goed vertoeven.
    • Budget Tweepersoonskamer

Hygiëne, bruin water uit de douch en kraan. er wordt niet echt goed schoon gemaakt.

Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Was dicht bij de sporthal.

4 persoonskamer was niet schoon gemaakt, lag vol met torren. Werd niet opgepakt door personeel.

Was dicht bij de sporthal.

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Het is een goed hotel, met een goede prijs/kwaliteit...

Bij een citytrip is de afstand naar het centrum vanaf het hotel redelijk groot. Daarvoor zou je een taxi moeten nemen. Het was ook jammer dat er 's avonds weinig te doen was bij het hotel / in de omgeving.

Het is een goed hotel, met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij gingen naar het WK synchroonschaatsen in het stadion daar vlakbij, dus voor ons was dit perfect.

• Beoordeeld op: 28 januari 2016

Toen we terugkwamen van oudjaarsnacht bleek onze kamer niet...

Toen we terugkwamen van oudjaarsnacht bleek onze kamer niet open te gaan.dus konden niet bij onze spullen. We kregen een vervangende kamer die naar rook stonk.de douchekop kon niet ophangen.smorgens om 9 uur pas onze kamer weer in.ook kon de douchekop hier niet hangen.Geen restitutie of tegemoetkoming van onze betaalde 120€.Erg jammer

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Schoon en netjes

Bij aankomst geen handdoeken. Dit bij receptie aangegeven, maar 's avonds nog steeds geen handdoeken. Pas de volgende dag 's avonds handdoeken. Slechte koffie en 1e ochtend slechte aanvul van broodjes.

Schoon en netjes

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Om 4.

Om 4.30 uur moeten vertrekken naar de luchthaven: zonder vragen werd mij een ontbijt meegegeven. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Nette kamer.

Redelijk gehorig en de kussens.

Nette kamer. Redelijk uitgebreid ontbijt. Dichtbij metro en overig openbaar vervoer, binnen 15 min. in het centrum.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Veritas