Beoordelingen over Hashimi Hotel

Khan El Zeit St. No 73 Old City-Jerusalem, Jeruzalem, 09754, Israël

#65 van de 106 hotels in Jeruzalem

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Prima voor twee/drie nachten

Het was wel erg prijzig en zeker als t ontbijt niet is inbegrepen. De kamer (en badkamer) was erg klein en weinig ruimte voor twee personen.

Locatie, middenin oude centrum. Vlakbij damascusgate en naast via dolorosa. Alles op loopafstand. Geen 'last' van moskee of auto's. Behulpzaam personeel en thee in de lobby. Mooi hotel en prachtig uitzicht op het dakterras!

Het beste verblijf voor een adembenemende uitzicht !

Als kritisch persoon ben ik niet gauw tevreden maar ik heb dit keer letterlijk niets te klagen ! Ik was de eerste die in de nieuwe kamer mocht verblijven die aangebouwd is op het dak zonder enige bij betaling, geweldig en dankbaar!

Het uitzicht van het dak is schitterend en adembenemend, het hotel bevindt zich ook in de historische steegjes voor de Tempelberg, je hebt daardoor zicht op de Gouden koepel, de kerk en synagoge. Het beste uitzicht die je kan krijgen in de oude stad ! Hele vriendelijke hotel medewerkers en persoon, echt een thuisgevoel !

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

We kijken er met plezier op terug.

Wij waren in januari en een onverwarmde kamer en badkamer is dan oncomfortabel. Wij hadden de indruk dat er een speciale groep kamerpersoneel was voor vrijdag/zaterdag. Deze begroeten je niet eens wanneer je hen groette. Zondag/maandag liepen er anderen die heel vriendelijk waren.

Zeer behulpzame en uitstekend Engels sprekende dame bij de receptie. Klasse! Midden in de Oude Stad waardoor veel belangrijke locaties te voet bereikbaar waren. Entree en entourage van lobby en ontbijtruimte zeer goed en Arabisch. Leuke locatie om de Oude Stad te verkennen.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Fijn hotel dat zich niet op westerse toeristen richt.

Omdat alles met natuursteen is afgewerkt kan het centrale atrium als een echoput werken. Je hebt dus niet zozeer geluidoverlast van aangrenzende kamers, maar van wat zich in de lobby afspeelt. Het hotel lijkt zich vooral te richten op orthodoxe moslims, dus als je daar niet van houdt moet je hier niet wezen. Ongetrouwde stellen zijn bijvoorbeeld niet welkom.

Mooi en schoon hotel. Prachtige locatie met dakterras met fantastisch uitzicht. Lekker Arabisch ontbijt. Kleurrijke clientèle ;).

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Fijne tijd !

Een koelkast en koffie/thee faciliteiten op de kamer was handig geweest. Nu thee en koffie in de hal - is enigszins onhandig maar gelukkig dus wel aanwezig.

Locatie perfect - schoon en net hotel. Uitstekend om de stad te verkennen. Goed door personeel geholpen waar nodig.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Middelmatig hotel dat wat overpriced is in een lawaaierige stad.

Kamers hebben dunne muren en je hoort alles wat er zich in de nabije kamers en de gang afspeelt. Bereikbaarheid is oké. Indien je arriveert per taxi of shuttle, best aan Damascus Gate uitstappen. Van daaruit is het hooguit nog vijf minuten stappen. Nadelig is dat als de omliggende marktkramen gesloten zijn er niet bijster veel te doen is. Qua prijs: je betaalt een hotelprijs, maar krijgt hostel-faciliteiten.

Uitzicht van het dakterras is zeer mooi. Ontbijt is gevuld met lokale producten en eieren worden gebakken a la minute door de vriendelijke kok. Locatie is prima. Alles binnen de oude stad is op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

locatie

de bedden waren heel hard. De airco werkte niet. De kamer was heel warm. wij waren er in november moet er niet aan denken om er in de zomer in te slapen.

locatie

Vreselijk

Dat wij, als ongetrouwd koppel niet samen op een kamer mochten slapen. Contact in de openbare ruimte was tevens verboden. Ook werd ons verzocht niet op elkaars kamer te komen. Dit alles werd ons op een onvriendelijke en weinig gastvrije manier medegedeeld. Op de site van booking.com was na zoeken te vinden dat dit hotel geen ongehuwde koppels accepteert. Dit had wat ons betreft meteen in de beschrijving genoemd moeten worden, zodat dit duidelijk is voor je een kamer boekt. Dit was een zeer onprettige ervaring, met name de manier hoe wij als koppel gescheiden werden en vervolgens niet meer mochten communiceren. Dat het complete hotel volhangt met camera's gaf een onbehagelijk gevoel dat weinig met privacy te maken heeft. Hoewel wij voor 4 nachten haddden gereserveerd zijn wij na 1 nacht vertrokken uit deze gevangenis. Het personeel vroeg ons of we terug zouden komen als we wel getrouwd waren?? Absoluut niet! Als ongehuwd koppel zou ik een gezellig ander plekje zoeken buiten de oude stad. Een veel beter idee!

fantastisch hotel met een heerlijk ontbijt.

wij zaten op de 7e verdieping, zeezicht , maar je heb pas beter uitzicht vanaf de 15e verdieping, wij keken naar een hijskraan en gebouwen aan. Best duur voor wat je krijgt. Maar heel israel is duur.

mooie kamer, schoon, goede bedden, echt heerlijk ontbijt ! aardig personeel. Wij gingen pas laat vliegen en konden gebruik maken van douche , zwembad en handdoeken om je op te knappen voor de vlucht.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Prettig op de receptionist na.

De receptie worst afwisselend bezet door een dame en een heer. De dame is uitstekend, vriendelijk en behulpzaam. De man is een zelfingenomen barse en zeer klantonvriendelijke persoon.

De locatie en het uitzicht vanaf het dakterras.

Ligging in de oude stad en mooi uitzicht.

Erg gehorig. Vanwege ramadan werd geen ontbijt geserveerd terwijl dat bij boeking was inbegrepen. Creditcard werd niet geaccepteerd, kon alleen contant betalen.

Ligging in de oude stad en mooi uitzicht.

wij zijn eerder vertrokken omdat we ons onveilig voelde.

het bed was simpel weg een plank. De kamers waren allemaal heel gehorig. Internet was dramatisch. Eigenaar was niet erg vriendelijk.

uitzicht van het dak terras was erg goed.

Mooi hotel maar zeer luidruchtig

Zeer luidruchtig, we hebben geen oog dicht gedaan. De hele nacht liepen mensen over de gangen en werden deuren dicht gegooid. De 4-persoonskamer is erg klein - alleen geschikt voor gezinnen met kleine kinderen

Mooi hotel, prachtig uitzicht over de oude stad vanaf het dakterras

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Ontbijt is wat basic.

Er zijn faciliteiten voor gehandicapten. Er wordt geen alcohol geschonken.

Geweldig uitzicht over De oude stad Jeruzalem. Dit is vanaf het terras.Kamers op lagere verdiepingen hebben dat niet.

De locatie was top.

De locatie was top. Midden in de oude binnenstad.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Erg naar mijn gezin gehad ik voelde me op mijn gemak in het hotel.

Het ontbijt was eentonig geen variatie.

Het uitzicht op de rotskoepel moskee. Het uitzicht vanuit de kamer. 24/7 thee en koffie in de Lobby.

Fijn verblijf, midden in de oude stad van Jeruzalem

Luidruchtige airco, krappe familiekamer en de kamer was niet strak afgewerkt,.

Schitterend dakterras met uitzicht op de oude stad en de tempelberg.

Dakterras met magisch mooi uitzicht maar de kamers supergehorig en hokkerig

De kamers zijn supergehorig, er zat geen echt raam in, echt een hok.

Uitzicht dakterras was geweldig, gratis thee en water ook fijn.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Voor iedereen aan te raden!

Prachtige locatie, bijzonder vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Prima keuze

Vriendelijk personeel, schoon, prachtig dakterras, lekker ontbijt en fantastische ligging in oude stad.

• Beoordeeld op: 19 februari 2016

Het ontbijt was uitstekend.

De kamers zijn heel gehorig. Dat gaat de hele nacht door. Onmogelijk goed te slapen.

Het ontbijt was uitstekend. Het personeel heel aardig. De locatie in het hartje van de oude stad. Mooi uitzicht van het dakterras.

• Beoordeeld op: 19 november 2015

Voor deze prijs om te moeten eten en drinken in plastic bekers en pastic bestek en plastic boorden vindt ik diep treurig!!! Zal daar niet meer naar toegaan!!! :-(

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Heel aardige managers en personeel.

Heel aardige managers en personeel. De kok deed ook zijn best en onthield van iedereen wat de voorkeur omelet was. Prachtig uitzicht over de oude stad Jeruzalem.

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

toplocatie in de Oude Stad

toplocatie in de Oude Stad eenvoudig ontbijt

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Zeer speciaal hotelletje in het hartje van de oude stad...

Gelukkig hadden we een gids mee, of we hadden dit nooit zelf gevonden :-)

Zeer speciaal hotelletje in het hartje van de oude stad Jeruzalem.

• Beoordeeld op: 13 december 2015

Alleen maar Moslims. In Arabische wijk kunt er niet met vervoer komen. Alleen te voet heftig met koffers.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Volgens de gegevens ligt het in de christelijke wijk.

Volgens de gegevens ligt het in de christelijke wijk. Dit is echter niet waar. Het hotel ligt duidelijk in de Arabische wijk.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Mooie terras

Beetje veel lawaai

Mooie terras

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Het personeel is vriendelijk.

Wifi is niet op alle plekken op de kamers goed. Maar in de lobby wel

Het personeel is vriendelijk. Ontbijt heerlijk. En het ligt middenin de Oude Stad

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Locatie was geweldig.

Locatie was geweldig. Vriendelijk personeel en onevenaarbaar uitzicht op het dakterras. Ook lekker ontbijt!

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hashimi Hotel