Beoordelingen over Hotel Borg by Keahotels 4-sterren

Pósthússtræti 11, 101 Reykjavík, IJsland

#27 van de 70 hotels in Reykjavík

Door een sneeuwstorm zaten we vast in Reykjavik.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden en toegang tot spa

Door een sneeuwstorm zaten we vast in Reykjavik. Door de beperkte beschikbaarheid van vrije kamers zat er niets anders op dan deze kamer te huren. Kostprijs 400 eur voor 1 nacht. De kamer was zeer klein en oud. De badkamerkraan lekte. Je verwacht meer voor dit geld. Het personeel was niet vriendelijk. Het overheerlijke restaurant van Jamie Oliver in het hotel maakte het goed!

Prima hotel in het centrum van Reykjavik. Veel restaurants op loopafstand.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot de Spa

We hebben er 1 keer ontbeten, de keuze is wat oké, aangezien het ontbijt niet inbegrepen is in de kamerprijs hebben we voor alle andere keren elders ontbeten. Er zijn voldoende gelegenheden in de buurt. Er zou wat meer licht in de kamer mogen, zeker als je 's avonds nog wilt lezen.

De superior kamer was geweldig, veel ruimte en een goed bed en goede kussens. Heerlijke douche en ruime badkamer. We zaten aan de " achterkant" van het hotel met wel een leuk uitzicht, en lekker rustig. Twee goede fauteuils om te zitten, voldoende kastruimte om je spullen in op te bergen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Geweldig verblijf in een uitstekend hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa

Een extra dekentje in de kast had ons welkom geleken aangezien de nachten best fris waren. We slapen namelijk met het raam open en de verwarming uit. We willen nog de opmerking meegeven dat IJsland over het algemeen erg duur is !!

Het hotel en de kamer zijn brandschoon. De art- deco inrichting is erg mooi en goed onderhouden. Een rustige, klassieke uitstraling. Geen familie hotel. Bij de receptie is er vriendelijk en behulpzaam personeel. Handig dat je bij de receptie ook excursies kunt boeken. We hebben geen ontbijt genomen vanwege de prijs (26,- euro p.p.) maar in de buurt zijn er genoeg cafe's waar je goed en lekker kunt ontbijten. Onze Superior kamer was erg rustig gelegen, 3e etage, en ruim. Hebben absoluut geen herrie van buiten gehoord. De bedden zijn comfortabel, de badkamer groot. Er is een zitje en een koffie/thee maker. De busstop voor de excursies en de flybus liggen om de hoek. Het hotel is 5 minuten lopen van de grote winkelstraat.

nvt

Teveel restaurants in de omgeving waardoor herrie van afvalcontainers en kook- cq baklucht de hotelkamer binnen sluipt. Ook verkeersherrie en uitlaatgassen van vehicels

Stadscentrum op loopafstand

GOED

ONTBIJD

BED

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Kwaliteit van de kamer en vooral het bed

ontbijt zeer sober. Voor mij geen punt. Prijs is hoog maar alles in IJsland. Moet je gewoon bewust van zijn.

Kwaliteit van de kamer en vooral het bed

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Geweldige ligging in centrum van Reykjavik

Jammer dat er geen eigen parkeerfaciliteiten zijn.

Geweldige ligging in centrum van Reykjavik