2. Hotelbeoordelingen Jordanië
  3. Hotelbeoordelingen: Gouvernement van Akaba
  4. Hotelbeoordelingen Wadi Rum
Jordanië Wadi Rum Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Desert Magic Camp & Resort Beoordelingsscore: 9,3

“Mooie tenten en locatie. Goede tours. Zeer vriendelijk personeel. Prachtige lieve katten.”

• Desert Magic Camp & Resort Beoordelingsscore: 9,3

“Prachtig verblijf in het midden was Wadi Rum. Het personeel is zeer vriendelijk en doet er alles aan om je verblijf helemaal naar je zin te maken. De jeep tour en het diner is zeker een aanrader. Wij verbleven er 1 nacht en het was jammer dat we zo snel weer moesten vertrekken. Ik zou het zo opnieuw doen!”

• Rum titanic camp Beoordelingsscore: 9,7

“Ik kan weinig toevoegen aan de positieve zaken die in vorige reviews geschreven zijn, maar ik kan ze wel bevestigen. Waarom dan toch een review? Omdat we er een fantastisch verblijf gehad hebben, met top herinneringen. En omdat het personeel er een dikke pluim verdiend: veel leuke momenten en mooie gesprekken danzij hen. Dank je wel voor jullie gastvrijheid. Als je kan: zeker 2 overnachtingen.”

• Desert Magic Camp & Resort Beoordelingsscore: 9,3

“Mooie gezellige omgeving in de protected area, met mooi uitzicht vanuit de kamers. Gezellige algemene ruimte met genoeg plekken om te relaxen. Erg vriendelijk personeel. De 6 uur jeep tour is echt een aanrader. Het eten ‘s avonds smaakte goed.”

• Mirage Camp Wadi Rum Beoordelingsscore: 9,9

“Niks beviel, door slechte bezetting weken we uit naar Hasans “luxury” C(r)amp.”

• Wadi Rum Rose camp Beoordelingsscore: 9,1

“Prachtig uitzicht in een rustige, stille omgeving. Lekker avondeten en zeer vriendelijk personeel. De jeep tour was zeer interactief en avontuurlijk met voldoende leuke stops.”

• Wadi Rum Magic Nature Camp Beoordelingsscore: 9,7

“Top accomodatie. Het heeft onze verwachtingen overtroffen. Ga zeker mee met de full day jeep. Het eten is heerlijk en wordt traditioneel gemaakt. De tent is pikdonker en de bedden zijn heerlijk. Ontbijt is voldoende. Douche gebouw is erg netjes en schoon. Koude douche, maar heerlijk na een hele dag in de woestijn. Aanrader”

• Rum Crystal Luxury Camp Beoordelingsscore: 9,1

“De locatie en het uitzicht. Bij volle maan schitterend. Heel erg stil en zeker zonder maan heb je zeker een prachtige sterrenhemel.”

• Wadi Rum Desert Heart Beoordelingsscore: 9,6

“Wij hadden een tent geboekt op booking en de jeeptour via de website van wadi rum Desert heart . Communicatie via whatsapp verliep vlot. Best vooraf wel goed afspreken wat wel/niet in prijs van jeeptour vervat zit, zodat er geen misverstanden zijn. Alles super veilig en rustig. We zaten met gezin alleen in een jeep, voldoende water en lekkere lunch. Leuke tussenstops, die de moeite waard waren. We mochten wat langer sandboarden dan voorzien. In tentenkamp rond 16-17h. Daar waren we wel alleen tot de andere groepjes toekwamen na zonsondergang. Dat was wat spijtig, we hadden gehoopt zelf ook nog naar zonsondergang te kunnen gaan kijken. Op plek van dit kamp, zie je de zon niet ver ondergaan. Tent comfortabel, lekker warme dekentjes, proper sanitair. Lekker en gezellig avondmaal. Prachtige sterrenhemel”