2. Hotelbeoordelingen Cambodja
  3. Hotelbeoordelingen: Siem Reap (provincie)
  4. Hotelbeoordelingen Siem Reap
  5. Beoordelingen van Angkor Heart Bungalow

Beoordelingen over Angkor Heart Bungalow 4 sterren

Svay Dangkhum, Ring Road, Siem Reap, Cambodja

#12 van de 363 hotels in Siem Reap

• Beoordeeld op: 26 mei 2024

2 dagen geweest. Ivm bezoek Angor Wat en Siem Reap
    • Deluxe Tweepersoonsbungalow - Gratis Ophaaldienst

Service is echt top. Aan alles is gedacht. Begint al bij gratis ophaalservice. Echte aanrader

• Beoordeeld op: 8 mei 2024

Topplek met geweldig personeel!!!
    • Deluxe Tweepersoonsbungalow - Gratis Ophaaldienst

Onbegrijpelijk en jammer dat het zo rustig was. Doorgaans waren we de enigen in het zwembad.

Het gevoel van gastvrijheid. Het personeel staar continue voor je klaar en niets is te veel. Er is geen restaurant, maar op je veranda wordt de tafel (keurig met wit tafelkleed !!!) gedekt. Leuke, charmante, bungalow, pal aan het zwembad. Prima sanitair en goed bed. Er is eigenlijk altijd wel een tuktuk beschikbaar om je naar het centrum/pubstreet te brengen. Wij hebben hier genoten !!!

• Beoordeeld op: 15 april 2024

• Deluxe Familiekamer - Gratis Ophaaldienst

Badkamer mocht had wat schimmel, de airco trok het niet om de kamer te koelen van een buitentemperatuur van 42 graden naar 23.

De vriendelijkheid van het personeel. Constant zorgen dat je geholpen wordt, zonder opdringerig te zijn. Zwembad was erg lekker. Ik zou zeker weer gaan.

• Beoordeeld op: 24 maart 2024

Zalig verblijf in een prachtige tuin! Een aanrader!
    • Deluxe Driepersoonskamer met Balkon - Gratis Ophaaldienst

Angkor Heart maakt je verblijf een waar paradijs! Ze staan voor je klaar en behandelen je met heel veel liefde. Ze helpen je met alles en de services is fantastisch. Gratis tuktuk naar de pub Street en gratis shuttle van de AirPort. Echt top!

• Beoordeeld op: 13 maart 2024

Geweldig de meisjes die er werkte waren zo gastvrij.
    • Honeymoon Bungalow with Private Pool - Free Pick Up

Heerlijk ontbijt, geserveerd op je terras super

• Beoordeeld op: 24 februari 2024

Heel fijn plekje
    • Deluxe Driepersoonskamer met Balkon - Gratis Ophaaldienst

De accommodatie is een groene oase, maar wel in de stad en tussen twee drukke wegen. Wij hebben hier geen last van gehad. Voordeel is dat je zo in de drukte bent (bars, restaurants), als je dat wil

Wat een fijne plek. Ruime bungalow, lekkere bedden en een zwembad waar je baantjes in kunt zwemmen. Het personeel doet alles om het je naar de zin te maken. Tegenover het phare circus, waf ook een aanrader is om te bezoeken (ook als je normaal niet van circussen houdt).

• Beoordeeld op: 22 februari 2024

• Deluxe Tweepersoonsbungalow - Gratis Ophaaldienst

Next level service. Het personeel denkt sneller dan jou als gast. Nooit zulke goede service ervaren.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2023

Heerlijke accommodatie om bij te komen na bezoek aan Angkor Wat
    • Deluxe Tweepersoonsbungalow - Gratis Ophaaldienst

De kamer was wat donker en de terrasstoelen waren een beetje hard om er lang op te zitten. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Omdat de bungalow niet beschikbaar was kregen we een private bungalow met privé zwembad. We hebben genoten. De service was heel goed en het personeel was uitermate vriendelijk.

• Beoordeeld op: 3 september 2023

FANTASTISCH
    • Deluxe Familiekamer - Gratis Ophaaldienst

Er is zoveel te vertellen en alleen maar in superlatieven. Kleinschalig, netjes, schoon, lokatie, omgeving, entourage….. maar vooral de service standaard is ongekend. Het personeel doet alles om het verblijf aangenaam te maken en ondanks de vele plensbuien in regentijd gaan zij door

• Beoordeeld op: 30 juli 2023

• Family Bungalow Private Pool - Free Pickup

Niks..we wilden langer blijven

Het personeel heeft ervoor gezorgd dat ons 4 daagse verblijf geweldig was. Niks was teveel. Een snack als je ergens vandaag kwam, tuk tuk regelen als we ergens naar toegingen. Wat een geweldig verblijf Minea en staff dank jullie wel! Jullie zijn geweldig..groetjes van Arnold Esther en Moon

• Beoordeeld op: 30 juli 2023

Heerlijk plekje van waaruit de Angkor Wat tempels goed kunnen worden ontdekt
    • Deluxe Familiekamer - Gratis Ophaaldienst

De vriendelijkheid en service gerichtheid van het personeel was onnavolgbaar goed. Leuk zwembad ook en prima eten op onze eigen veranda.

• Beoordeeld op: 22 juli 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (Gratis Ophaaldienst)

Het ligt naast een drukke weg, maar overdag merk je daar weinig van en ´s nachts werd het volledig stil.

De mensen hier zijn ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam. Elke dag in de namiddag als we weer bij het zwembad lagen na bezoek aan de tempels, werden we verwend met een lekkere snack. Heerlijk genoten van een ontbijt op het terras van onze bungalow.. Als je ´s avonds in de stad wil gaan eten voorzien ze een tuktuk om je te brengen.

• Beoordeeld op: 19 juli 2023

Geweldig personeel
    • Deluxe Familiekamer - Gratis Ophaaldienst

De mensen hier zijn goud waard. We hebben al aardig wat gereisd door Zuid-Oost Azië, maar nog nooit hebben we zulke vriendelijke, lieve en zorgzame mensen ontmoet bij een hotel of resort. Ik kan alle voorbeelden noemen waarin de service onze verwachtingen meer dan overtrof, maar eigenlijk moet iedereen die Siem Reap overweegt het zelf uitproberen. Nogmaals veel dank aan al het personeel van Angkor Heart voor alle goede zorgen 🙏👍.

• Beoordeeld op: 31 mei 2023

iets verouderd

personeel & hotelhouder was enorm behulpzaam

• Beoordeeld op: 7 oktober 2022

Een onvergetelijke tijd in Siem Reap dankzij Ankor Heart bungalows ❤️. 5 sterren voor service.
    • Deluxe Tweepersoonsbungalow - Gratis Ophaaldienst

We hadden de 1e twee nachten erg harde matrassen. Maar toen we ernaar gevraagd werd, werden de matrassen direct omgeruild! Wat een service!!

De houten bungalow is eenvoudig maar vol charme. Wat het verblijf geweldig maakte waren de fantastische medewerkers. We voelden ons million dollar guests, zo goed zorgen ze bij Ankor Heart bungalows voor de gasten. Het hotel biedt gidsen met tuktuks en auto's aan. Je kunt je dagprogramma in overleg zelf bepalen: niets is te veel. Zo hadden we elke dag een attente tuktuk driver die ons naar de verschillende tempels bracht. We konden op ons gemak overal kijken en bij het verlaten van de tempels, stond hij al weer klaar. Samen met een gids zijn we naar het ton saple meer geweest. Ook lokale marktjes bezocht en hij vertelde over het leven in Cambodja. Het was een geweldige dag. In het hotel kun je je diner bestellen: altijd erg lekker. Of je neemt de tuktuk naar het centrum 10 minuten verderop. 's avonds brengen ze wierookstokjes tegen de muggen die steeds worden vervangen zolang als jd buiten zit. Elke dag werd gevraagd hoe onze dag was en of ze iets voor ons konden doen en altijd werd bij terugkomst een drankje en vers fruit gebracht. Het ontbijt is erg goed. Het zwembad heerlijk om af te koelen. Wat een geweldige tijd heeft het team van Ankor heart bungalows ons bezorgd. We raden hier een verblijf van harte aan!

• Beoordeeld op: 21 augustus 2022

goed verblijf, locatie rustig en toch dichtbij centrum Siem Reap

Soms geluid van verkeer

personeel heel vriendelijk, lekker zwembad, goede ruime bungalow

• Beoordeeld op: 4 augustus 2022

Uitstekend verzorgd!
    • Deluxe Driepersoonskamer met Balkon - Gratis Ophaaldienst

Er ligt een drukke weg naast.

Uitstekend verzorgd! Verdient minimaal 4 sterren. Vermijd de pubstreet en ga naar het wijkje Kandal Village voor originele winkeltjes en ga voor een heerlijke lunch naar Eva Luna!

• Beoordeeld op: 31 juli 2022

Fantastische services, accomodatie

• Beoordeeld op: 27 mei 2022

• Deluxe Tweepersoonsbungalow - Gratis Ophaaldienst

Wat last van verkeer als je bij het zwembad zat. Binnen ok, ivm airco geluid.

Accomodatie en personeel

• Beoordeeld op: 19 april 2024

Super
    • Deluxe Tweepersoonsbungalow - Gratis Ophaaldienst

Ruim opgezet alles was er

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Prima verblijf!
    • Deluxe Familiekamer - Gratis Ophaaldienst

Aanvankelijk zaten we in een kamer dicht bij de straat waardoor we heel wat straatlawaai hadden. Het personeel zocht een oplossing en na 1 nacht konden we verhuizen naar een bungalow waar het straatlawaai beperkt was.

Het personeel deed alles om het naar onze zin te maken.

• Beoordeeld op: 23 februari 2023

• Deluxe Tweepersoonsbungalow - Gratis Ophaaldienst

Duurde 1.5 dag voordat we hlwarm water hadden. In de hitte van Siem Reap wil je lekker je kunnen douchen en haren wassen en dat is niet prettig met koud water. Lekker zwembad maar de planken rondom het zwembad zijn helemaal versleten. Veel loszittende, waarbij er op sommige plaatsen spijkers doorheen steken. Je kunt je kinderen, als je met kinderen daar verblijft, dus niet rond het zwembad laten lopen Bedden zijn vrij hart.

Vriendelijke mensen, goede service door mogelijkheid tuktuk te gebruiken voor ritjes naar centrum en vliegveld . Ontvangst na iedere terugkeer met drankje..en het was lekker dat er gedurende dag, als je lekker aan zwembad lag, iemand langs kwam met een snack, zoals bijvoorbeeld gebakken banaan. Ontbijt werd geserveerd op je eigen balkon, je kon daags van tw voren bestellen wat je wilde. En altijd extra vragen. Lekker verse broodjes en croissants.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2022

geweldig het ons brak aan weinig

niet is een te groot woord, se kamer was erg klein voor 4

ligging, kleinschalig goed onderhouden

• Beoordeeld op: 30 april 2022

• Deluxe Driepersoonskamer met Balkon - Gratis Ophaaldienst

De wegen en met name de drempels op de weg maakte veel lawaai

Het is een mooi resort, wat aan de buitenkant van de stad, maar met de gratis tuk tuk ben je binnen 5 minuten in het centrum