Overslaan en naar de inhoud gaan
  1. Startpagina hotelbeoordelingen
  2. Hotelbeoordelingen Zuid-Korea
  3. Hotelbeoordelingen Busan
  4. Beoordelingen van GnB Hotel

Beoordelingen over GnB Hotel 4 sterren

19, Heukgyo-ro, Jung-gu, Jung-gu, 48976 Busan, Zuid-Korea

#138 van de 393 hotels in Busan

Gastfavoriet

Beoordelingsscore

Gebaseerd op 17 beoordelingen over dit hotel

8,4

Scoreverdeling

  • Hygiëne

    8,6

  • Comfort

    8,6

  • Locatie

    9,0

  • Faciliteiten

    8,3

  • Personeel

    9,0

  • Prijs-kwaliteitverhouding

    8,7

  • Gratis WiFi

    9,0

100% geverifieerde beoordelingen

Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.

Meer tonen- er opent een dialoogvenster
Schrijf een beoordeling

Resultaat 1 – 17

  • Beoordeeld op: 29 mei 2026

    9,0
    Gezellige en levendige wijk.
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niets

    Het ontbijt was goed- zowel Aziatische als Europese gerechten. Een levendige wijk!

    Verbleven in mei 2026

  • Beoordeeld op: 18 mei 2026

    9,0
    Mooie kamer, hoed ontbijt en goede ligging
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niets

    De ligging is heel centraal bij de stad

    Verbleven in mei 2026

  • Beoordeeld op: 30 april 2026

    9,0
    Ruime kamers, vriendelijk personeel
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Er waren eigenlijk geen zaken die niet aan onze verwachtingen voldeden. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

    Vriendelijk personeel en goede service, ook het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Daarnaast konden we ook onze huurauto kosteloos parkeren

    Verbleven in april 2026

  • Beoordeeld op: 17 april 2026

    8,0
    Uitsluitend Hotel, prima locatie
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden
    • Verbleef 5 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Automatische lichtschakelaar, naast het bed is erg vervelend. Als je om draait gaat het licht 💡 aan. Erg felle lamp in de nacht. Douch gordijnen doet erg armoedig aan voor 4 sterren 🌟 hotel. Meer fruit en brood variatie mag wel.

    Locatie en rustige bovenverdieping.

    Verbleven in april 2026

  • Beoordeeld op: 1 april 2026

    9,0
    Hotel op een heel goede locatie
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Junior Suite
    • Verbleef 4 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niet zo fijne douche en harde bedden

    Fantastische locatie

    Verbleven in april 2026

  • Beoordeeld op: 21 oktober 2025

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden
    • Verbleef 4 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Het ontbijt, te weinig keuze voor een 4 sterren hotel. Het was eerder 3 sterren. Het hotel zag er modern uit (lobby en café gedeelte) maar kamers zijn dat niet. Aan drukke weg dus enigszins wat geluidsoverlast. Ook door mede-gasten die het blijkbaar heel lastig vinden de hotelkamerdeur zachtjes dicht te doen. Maar daar kan het hotel niets aan doen.

    De bedden. We hadden 2 heel brede eenpersoonsbedden. De ruime badkamer, de parkeergarage onder het hotel. Gelegen tegenover grote markt (overdekt) met in de avond veel eetgelegenheden/kraampjes. Vlakbij groot winkelgebied en Biff square.

    Verbleven in oktober 2025

  • Beoordeeld op: 20 september 2025

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Deluxe Tweepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niets

    Locatie en grootte van de kamer. Fijn personeel. Receptie 24/7.

    Verbleven in augustus 2025

  • Beoordeeld op: 10 april 2025

    8,0
    Fijn hotel
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Junior Suite
    • Verbleef 4 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Was een prima hotel op een geweldige locatie. Kamer was ruim voor 4 personen. Schone badkamer Elke dag nieuwe handdoeken en flesjes water

    Verbleven in april 2025

  • Beoordeeld op: 9 juni 2024

    7,0
    Prima hotel
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden
    • Verbleef 5 nachten

    Badkamer is wat gedateerd maar doet nog zijn ding. Kussens waren niet heel prettig (de een te dun, de ander heel dik). Locatie is verder weg van de stranden, daar doe je wel even over om er te komen. Mocht je daar in de buurt willen verblijven, dan zouden we niet aanraden dit hotel te boeken.

    Normale hotelkamer, niet heel groot. Op de 11e verdieping heb je denk iets minder mooi uitzicht dan de andere kamers, maar nog steeds prima. Locatie ligt bij de markt en vlak bij de Busan tower en Gamcheong village.

    Verbleven in juni 2024

  • Beoordeeld op: 3 juni 2024

    8,0
    Top
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Deluxe Familiekamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niks

    Alles was goed

    Verbleven in mei 2024

  • Beoordeeld op: 31 mei 2025

    10
    Aanrader
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niets

    Alles

    Verbleven in april 2025

  • Beoordeeld op: 31 mei 2025

    10
    Aanrader.
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Alles is perfect.

    Gratis parkeren, goede ligging bij markt en winkels. Goed ontbijt. Aardig personeel. Ruime nette kamer.

    Verbleven in mei 2025

  • Beoordeeld op: 16 april 2025

    6,0
    Niet ervaren als een 4-sterren hotel.
    • Vakantiereis
    • Reizigers met vrienden
    • Standaard Kamer met 2 Bedden
    • Verbleef 4 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Op booking staat het als een 4-sterren hotel. Volgens Google is het een 3-sterren hotel. Gelet op het hotel denk ik dat het eerder 3-sterren is. Hoewel de lobby en het gebouw van buiten er modern uitzien, zijn de kamers niet zo. De kamer is erg ouderwets ingericht. Onze lakens zijn 5 dagen lang niet verschoond. Er zaten muggen in onze kamer. De televisie heeft geen Youtube, maar alleen Koreaanse zenders. De dames die in de keuken werken zijn erg aardig en vriendelijk. Dit was een pluspunt.

    Verbleven in april 2025

  • Beoordeeld op: 10 oktober 2024

    4,0
    Geen 4 sterren waardig
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Suite Double Room with Bath
    • Verbleef 4 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Ontbijt, alles hoorbaar zoals straat lawaai, naburige medegasten, personeel op de gang… alles was hoor aar.

    Locatie: Openbaar vervoer en markten in de buurt, kamer werd altijd netjes proper gemaakt.

    Verbleven in oktober 2024

  • Beoordeeld op: 1 mei 2025

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

    Verbleven in mei 2025

  • Beoordeeld op: 15 april 2025

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden
    • Verbleef 1 nacht

    Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

    Verbleven in april 2025

Resultaat 1 – 17

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!