2. Hotelanmeldelser for Sri Lanka
  3. Hotelanmeldelser for Hambantota-distriktet
  4. Hotelanmeldelser for Yala
Sri Lanka Yala Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Leopard Nest - Glamping in Yala Point fra anmeldelser: 8,4

"Det var fantastisk at bo midt i naturen (med alt hvad det indebærer). Personalet var enestående og stod hele tiden på spring for os👌🏼 Vi havde købt all inklusive - og der manglede på intet tidspunkt noget. Alle måltider var udsøgte - og man kunne vælge en ganske glimrende vin til maden. Den ene aften havde vi romantisk middag med fakler og bål, mens vi den anden aften havde pragtfuld romantisk middag på stranden. Skønt sted! Giver dem mine bedste anbefalinger."

"Alt - alt er perfekt."

• Cinnamon Wild Yala Point fra anmeldelser: 9

"Spændende beliggenhed. Dejlige hytter"

• Big Game - Yala by Eco Team Point fra anmeldelser: 8,3

"Hyggeligt telt, god mad om aftenen til et fantastisk arrangement med middag udendørs og hjælpsomt personale."

• Mahoora - Yala by Eco Team Point fra anmeldelser: 8,3

"Teltet er kæmpestort og fint. Super hyggelig camp!"

• Mahoora - Yala by Eco Team Point fra anmeldelser: 8,3

"Autentisk oplevelse af junglen. Dejlig aftensmad med hvide duge på bordene og levende lys overalt."

• Cinnamon Wild Yala Point fra anmeldelser: 9

"Værelserne var utroligt lækre. Både aftensmadsbuffet og morgenmadsbuffet var velassorteret og lækker. Fedt, at man kunne se krokodiller ved vandhullet ved hotellet."

• The Campers Lodge Yala Point fra anmeldelser: 8,7

"Placeringen og personalet var helt fantastisk!"

• Ranakeliya Lodge - Yala Point fra anmeldelser: 9,3

"Skønne “safaritelte” med gode senge, stort badeværelse og lille terrasse. Meget venlige værter. 30min til Yala nationalpark. Når mørket falder på spiser man velsmagende aftensmad i petroleumslampens skær og omringet af tusindvis af ildfluer. Fuldstændigt fortryllende syn!"

• Cinnamon Wild Yala Point fra anmeldelser: 9

"Meget venligt personale allesteder. Spændende natur og rigtig god buffet og morgenmad."

De 20 bedste hoteller i Yala