2. Hotelbeoordelingen Luxemburg

Gebaseerd op 39 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 17 september 2024

fijn verblijf in Vianden
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het bad is minder geschikt om een snellere douche te nemen... dus neem je tijd en relax :-)

De loft is super indrukwekkend! En we hadden veel plezier met de platenspeler. Fijn bed, goede keuken, echt TOP! Ook fijn dat de motoren achterom veilig geparkeerd konden worden.

Verbleven in september 2024

• Beoordeeld op: 11 september 2024

• Appartement met 1 Slaapkamer

Mooi appartement, komen graag nog eens terug !

Verbleven in september 2024

• Beoordeeld op: 24 augustus 2024

Schittetende
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De vele trappen. Vooral als je niet zo goed ter been bent. Even vermelden in de advertentie.

De inrichting, de luxe. De prachtige collectie platen, cd's. Het gezellige personeel.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2024

• Appartement met 1 Slaapkamer

Prachtig appartement, zeer smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Fijn buitenterras en gratis parkeren. Mooie locatie.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2024

Perfecte loft😍
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Douchen in bad Geen rolgordijnen in slaapkamer

Prachtige loft, smaakvol ingericht. Het dakterras is afgesloten (ideaal voor je hond) en kijkt uit op een heuvel met veel groen. Privé parkeren achterzijde gebouw. Vriendelijke eigenaar en personeel.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2024

Enorm gastvrij en ontspannen verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het centrum van Vianden kan druk zijn en dat merk je in het appartement. Ook omdat het appartement de bovenste verdieping is kan het soms wat warm worden.

De host is enorm gastvrij en vriendelijk. En het appartement is ruim van alle gemakken voorzien. Zelfs een wasmachine.

• Beoordeeld op: 19 juli 2024

Sfeervol, huiselijk en groot appartement. Echt het geld waard!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Bed en kussen was voor ons niet super fijn maar prima te doen. De mobiele airco in de slaapkamer was met hoge temperaturen ook nodig, het was warm. Maar heel eerlijk; in je eigen huis is het ook warm. Zo moet je het ook zien!

De sfeer van het appartement, ruim en licht, de heerlijke cd en lp assortiment waar we zo van genoten hebben. De fijne badkamer met bad was heerlijk! Het restaurant beneden bezorgde je eten boven wat ook fijn was, want je kon heerlijk in dit appartement zitten. Ook zelf koken was perfect: echt alles was beschikbaar! Ook de heerlijke verse thee assortiment was een genot.

Verbleven in juli 2024

• Beoordeeld op: 7 juli 2024

• Appartement met 1 Slaapkamer

Het café was het grootse deel van de week gesloten, en 1 handdoek pp voor 5 dagen is wat weinig.

Super fijn appartement in Vianden, met overkapte parkeerplaats (heel fijn voor onze motoren). Er is vanalles aanwezig, en aardige host.

• Beoordeeld op: 9 juni 2024

• Appartement met 1 Slaapkamer

Prachtige loft in een mooi straatje. In de jaren 70/80 stijl. Met een mooie lp collectie waar je gebruik van mag maken. Ook staat er een carrousel met lekkere kruidenthee. De eigenaar is zeer vriendelijk en beneden in het cafeetje kun je lekker eten. Naast de loft zit een boulanger waar je smorgens om 7 uur de heerlijkste broodjes kunt kopen. Vianden is prachtig. Met de kabelbaan naar boven en beneden naar het kasteel is echt een aanrader. 9 euro p.p. Wij gaan zeker nog een keer terug. A bientôt! Groetjes, Regina

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 2 juni 2024

Heerlijk verblijf in mooie en karakteristiek loft boven unieke bioscoop
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Helaas geen aparte douche. Wel een ligbad.

Super mooie loft in centrum van Vianden. Van alle gemakken voorzien. Heel vriendelijke eigenaar en ook personeel van restaurant!

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 13 mei 2024

Perfect
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De vriendelijkheid en het was brand schoon👌

• Beoordeeld op: 13 mei 2024

Mooie loft in een prachtig stadje

niks

Heel vriendelijke host, prachtige luchtige loft, van alle gemakken voorzien en een mooi terras erbij. Mooie collectie boeken (ook nederlandse!) en platen/cd's die je mag draaien. Onderaan het gebouw is er een bar/restaurant, maar daar heb je totaal geen last/geluid van, integendeel je kan er iets gaan eten of een cocktail drinken...

• Beoordeeld op: 5 mei 2024

• Appartement met 1 Slaapkamer

Niets. Ik wist dat er alleen een bad was en dat er veel licht binnenkomt 's ochtends. Dat zou wel mijn enige suggestie zijn: investeer in een goede handdouche bij het bad.

Zo'n fantastisch mooi ingerichte loft! En dan ontvangen worden met de wereld aan muziek (zowel lp als cd), literatuur in je eigen taal, een grote hoeveelheid soorten thee, melk en ontbijtgranen, appels, koffie...ik hoefde geen boodschap meer te doen! Echt heel goed.

• Beoordeeld op: 23 april 2024

Ruim, vintage appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Gelukkig hadden we ooglapjes meegenomen want er zijn geen gordijnen aanwezig voor de 8 dakramen waardoor het al vroeg licht is. Boven zou een toiletrolhouder het geheel helemaal afmaken maar dit zijn kleine details.

Ruim, chique appartement, prachrig ingericht met grote keuken en geweldige boeken, LP en CD collectie en dat op een toplocatie! Aan alle gemakken is gedacht, uitzonderlijke gastvrijheid en service.

• Beoordeeld op: 12 april 2024

Aangenaam kort verblijf en een goede uitvalsbasis voor de streek
    • Met huisdier
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Sneuzelen in de rijke platencollectie En goede muziek installatie.

• Beoordeeld op: 12 februari 2024

Heerlijk
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Grote loft met veel faciliteiten! Bij aankomst kregen we de sleutels en uitleg over alles van de host. Er was voldoende parkeerplaats voorzien in de buurt, alsook een privéparkeerplaats achter de accommodatie. De keuken had tientallen soorten thee waar je van gebruik kon maken. De keuken had alles wat we nodig hadden (en nog veel meer), de badkamer was ruim. Ideaal om 's avonds een spelletje te spelen en naar muziek te luisteren. De loft ligt pal in het centrum, naast een bakker en kleine épicerie. Super leuk voor ons was dat er vegan ontbijt voorzien was, want dit is in Vianden zelf nergens te verkrijgen. We hadden een klein misverstand, wat de host onmiddellijk heeft opgelost voor ons. We zouden hier zeker nog eens verblijven. Ga niet naar een hotel, maar boek deze loft gewoon.

• Beoordeeld op: 6 januari 2024

Perfect ondanks de vakantie van een aantal restaurants.

Niets te noemen.

Groot, mooi, schoon en van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 25 december 2023

Fantastisch verblijf

Niks op te merken

Mooie inrichting, vriendelijk personeel. Je kan je auto kwijt bij de locatie midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 21 december 2023

Zoveel beter dan een hotelkamer
    • Appartement met 1 Slaapkamer

-recht tegenover is een café waar een karaokeavond aan de gang was. Volgens de uitbater een uitzondering.

-Unieke en mooie inrichting -ruime loft -compleet uitgeruste keuken -platen en CD collectie ter beschikking

• Beoordeeld op: 18 december 2023

Uniek op en top!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De ruimte en sfeer en het mooie uitzicht, werkelijk alles aanwezig alle luxe. Vriendelijke ontvangst, parkeren achter het gebouw overkapt. De mogelijkheid eten en drank te bestellen onder in het cafe. Kortom een top ervaring voor ons.

• Beoordeeld op: 16 november 2023

Super!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het weer maar daar kon de host niets aan doen… 😂

De accommodatie! Prachtige loft… smaakvol ingericht, alles aanwezig. ‘s avonds gezelschapspel spelen met een leuk muziekje op de achtergrond… (ook allemaal voorzien)

• Beoordeeld op: 27 oktober 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer

Nou, wat wij misten was een douche. Wij zijn toch wat ouder dan is douchen in een bad niet echt handig.

Ligging, interieur verrassend. Ruim en erg verzorgd. Vriendelijke gast heer.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2023

Hele fijne accomodatie, relaxte sfeer en vriendelijke gastheer.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Zeer prettig verblijf gehad. Unieke ervaring onder andere door de platen / cd collectie en de rétro inrichting. Lekker gegeten in het restaurant waar we ook echt gezelligheid hebben ervaren vanwege de ontspannen sfeer en het leuke intérieur

• Beoordeeld op: 7 september 2023

Een zekere aanrader voor een verblijf in Vianden!

Geen minpunten

De ligging, faciliteiten en host waren top!