2. Hotelbeoordelingen Malta
  3. Hotelbeoordelingen Malta
  4. Hotelbeoordelingen Żabbar
Malta Żabbar Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Modern 3 bedroom with AC apartment Beoordelingsscore: 9,6

“-Nieuw, ruim, schoon en comfortabel appartement dat van alle gemakken is voorzien: goede bedden, een fijne bank, een grote tv met kanalen van over de hele wereld (wij konden bijvoorbeeld alle Nederlandse zenders zien), airconditioning in twee slaapkamers (tegen betaling), goede WiFi, een compleet uitgeruste keuken met een grote koelvriescombinatie, oven en magnetron, een balkon aan de voor- en achterzijde. -Prettige ontvangst door Josette en haar dochter. Wij voelden ons zeer welkom. -De eigenaren zijn goed bereikbaar per whatsapp. -Koffie, thee, suiker, koffiemelk, olie en een fles water waren aanwezig. -Parkeren kan op straat. Wij vonden altijd een parkeerplaats binnen enkele honderden meters van het appartement. -Supermarkt en (afhaal)restaurants om de hoek. -Vlakbij de Three Cities, Valetta, Marsaxlokk en de luchthaven.”

• Lemon Tree Relais by CX Collection Beoordelingsscore: 9,1

“De eigenaars, Claire en Birgit zijn zeer vriendelijk. Je voelt je echt welkom! Ook Guru, die het ontbijt verzorgde en de b&b schoon en netjes hield. Het is een heerlijke relaxte b&b om te verblijven.”

• Palazzo Pisani Malta B&B Beoordelingsscore: 9,7

“Authentieke locatie in het mooiste gedeelte van Malta, prachtig gerestaureerde B&B. Parkeren is gratis in de omgeving, zoals bijna overal in Malta. Celine en Alexsis waren zeer behulpzaam bij alles wat je maar kon bedenken: restaurants, uitstappen... Gebruik zeker de Luzzu overzetbootjes waar je met max. 6 personen voor amper €2 pp. naar oa. Valletta kan varen.”

• Mulberries Beoordelingsscore: 9,2

“Rust en aardige gastvrouw. Goed ontbijt in een zonnige tuin.”

• Modern 3 bedroom with AC apartment Beoordelingsscore: 9,6

“Van alle gemakken voorzien”