2. Hotelbeoordelingen Polen

comfortable bedden

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 26 augustus 2023

• Standaard Kamer met 2 Bedden

De prijs voor een nacht is buiten proportie. Er ontbrak een kluis in de kamer.

Locatie, goede bedden, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 10 augustus 2023

Voldoende
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank voor 1 Persoon

Chaos met het boeken van het ontbijt. 4x ontbijt betaald voor de 1e ochtend voor de beide kamers. De volgende ochtend kwam een staflid in de ontbijtzaal als een kampcommandante naar de personen van de 2e kamer toe om ze toe tebijten dat er niet betaald was. Geen verzoek om bij de receptie even deze fout ( van het hotel) te gaan rechtzetten maar ipv daarvan te proberen de gasten weg te sturen. Toen ik de ontvangst staf van de ontbijt zaal hierop aansprak werd aangeven dat dit een fout van de receptie was en dat men zsm dit zou gaan corrigeren. De volgende ochtend vroeg bij de check--out heb ik dit bij receptie zelf nogmaals gecheckt. Er was echter geen actie hierop geweest. Ik heb wederom aangeven dat er volledig was betaald voor 1 ochtend ontbijt voor beide kamers. De receptie melde dat het klopte en dat er inderdaad geen andere onbetaalde items waren voor de 2e kamer. Wij vertrokken maar werden 10 minuten later gebeld door onze vrienden die op hoge toon door dezelfde twee receptie medewerkers werden verteld dat ze voor 2 ontbijten moesten bij betalen. Receptie bleek echter een 2e zeer storende fout te hebben gemaakt in het systeem door 2 extra ontbijten te rekenen voor de 2e kamer op de dag voor de dag van aankomst! Na 20 minuten onaangename discussie herkende men pas deze eigen fout. Er werd echter geen excuus gemaakt voor deze ergernis. Dat is zeer onder de maat!! De kosten voor parkeren op de eigen parkeerplaats zijn fors en de strandbar bleek gesloten op beide avonden zonder uitleg (midden in de zomer). Alles bij elkaar reden om dit hotel af te raden. Onbeleefde en wenig competente staf.

Locatie aan het strand

• Beoordeeld op: 15 september 2022