2. Hotelbeoordelingen Egypte
  3. Hotelbeoordelingen: Luxor Governorate
Luxor Governorate Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Magic Place Luxor Beoordelingsscore: 9

“Mooie propere en gekoelde kamers. De eigenaares Nora doet er alles aan om u te helpen. De jongere broer Ali wordt een uitstekende gids. Rustig gelegen. Winkels op loopafstand. Nora zorgt ook voor vervoer indien het nodig is en deze aan mooie prijzen. De moeder van Nora voorziet typische lokale zelf gemaakte gerechten indien het nodig is.”

• Embrace Hotel Beoordelingsscore: 10

“Relaxte sfeer, hartelijk personeel, prachtige "oase", heerlijk eten, goede bediening.”

• Al Baeirat Hotel Beoordelingsscore: 9

“Het peroneel ( dank je wel Achmed en Machmoud voor jullie gezelligheid) zijn zeer lief en behulpzaam. Het zwembad is heerlijk net als het avondeten. Het bootje naar het centrum is leuk om te nemen.”

• Nefertiti Hotel Luxor Beoordelingsscore: 9

“Kregen 2 kamers voor 5 personen op bovenste 4-e verdieping naast het dakterras. Dit zou in de avond tot geluidsoverlast kunnen leiden. Kregen meteen andere kamers op 1-e en 2-e verdieping. Zeer vriendelijk en zeer behulpzaam personeel !!! Echt ongelooflijk. Ikzelf voelde mij niet lekker. Personeel vroeg regelmatig of het beter ging en kwamen uit eigen initiatief met thee en eten om te nuttigen op de kamer. Veel personeel wist dat ik mij niet lekker voelde en er werd gemeend gevraagd hoe ik mij voelde en of het beter met mij ging. Hier waren geen bijbedoelingen bij (geld), maar belangstelling en echte hospitality. Top!!! Prima en schone kamers, goede bedden, goede airco, etc. Prachtige locatie voor Luxor Temple. Mooi uitzicht over tempel vanaf dakterras waar ook het ontbijt geserveerd werd. Genieten!!! Echt aan te bevelen.”

• Nour El Balad Beoordelingsscore: 9

“De herberg is schoon en netjes. Sfeervol ingericht. Heel vriendelijke beheerder die heerlijk kookt. Het ontbijt is ook erg goed. Hij denkt graag mee over bijv. Vervoer vanaf deze plek naar de verschillende bezienswaardigheden.”

• “Prachtige locatie, super vriendelijk personeel, relaxte sfeer. Een paradijs eigenlijk wel.”

• Steigenberger Resort Achti Beoordelingsscore: 9

“Wij zijn goed verzorgd! De kamers zijn schoon en het personeel is erg vriendelijk! Wij hebben genoten tijdens ons verblijf!”

• Djorff Palace Beoordelingsscore: 8

“locatie”

• Bedouin Lodge Luxor Beoordelingsscore: 10

“Sowieso vind ik Luxor al een hele fijne plek, maar het personeel van Bedoin Lodge maakte dat ik mij echt thuis voelde. Ik ben er vier weken geweest en hoop volgend jaar terug te gaan. De eigenaar Mohamed is een ontzettend aardige, zorgzame man. Bassam en Mohammed van het personeel spreken goed engels, zijn gezellig en staan altijd voor je klaar. Ook de rest van het team doet alles om het je naar de zin te maken. De kamer is ruim met een goede badkamer en een zitje voor de deur. Goede airco en een ventilator. Alles in Luxor is in de buurt, je kan overal makkelijk naartoe. Wil je iets anders dan een standaard hotel, ga naar Bedoin Lodge. Goed eten, rust, een jacuzzi met uitzicht op de bergen, een plek waar je thuis kan zijn in Luxor.”

• Hilton Luxor Resort & Spa Beoordelingsscore: 9

“Het was een perfecte plaats om te verblijven voor onze honeymoon. Alle activiteiten zijn dichtbij en er zijn twee zwembaden om af te koelen na onze dag uitstapjes. Restaurants zijn ook super lekker kwa prijs kwaliteit. Voelde me heel veilig binnen het hotel.”