2. Hotelbeoordelingen Jordanië
  3. Hotelbeoordelingen: Gouvernement van Amman
Gouvernement van Amman Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Caprios motel Beoordelingsscore: 8

“Ideale locatie als je laat aankomt of vroeg vertrekt vanuit het vliegveld. Grote comfortabele kamer.”

• The House Boutique Suites Beoordelingsscore: 8

“Rustige ligging, vriendelijk personeel”

• The Castle Star Beoordelingsscore: 8

“Locatie was vlakbij de citadel. Mooi uitzicht bij het ontbijt ook. Staf was behulpzaam”

• Farah Hotel Beoordelingsscore: 5

“Personeel was aardig. Grote kamer voor 1 persoon. Ligging was goed, dicht in centrum. S nachts lekker stil”

• Nomads Hotel Beoordelingsscore: 9

“Lekker geslapen met 6 op 1 vrouwenkamer. Verduisteringsgordijnen voor de bedden. Super leuk dakterras met prachtig uitzicht over Amman. Relaxte sfeer en super aardig personeel”

• Rival Hotel Amman Beoordelingsscore: 8

“Heel gemakkelijk als je met een huurwagen rond rijdt is dat er een valetdienst is, loopt super vlot. Het ontbijt a la carte is bescheiden maar oh zo vers en lekker! De kamer is zeer ruim en luxueus ingericht, de badkamer top ingericht en met een fantastische regendouche. Spijtig dat we geen tijd hadden om de spa te gaan ontdekken, die leek top te zijn!”

• New MerryLand Hotel Beoordelingsscore: 10

“Heel fijn hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij waren hier 2 dagen. We kregen een extra vroege check-in omdat we al vroeg in Amman waren. Meteen mochten we ook van het voortreffelijke ontbijt gebruik maken. Het hotel heeft een heel goede ligging tov de citadel, down town Amman en andere bezienswaardigheden.”

• W Amman Hotel Beoordelingsscore: 10

“De AC! T'is heel warm in Amman. Grote ruime kamer, met alle nutsvoorzieningen. Ruim ontbijt, er is keuze genoeg. Personeel is vriendelijk en snel.”

• The Sydney Hotel Beoordelingsscore: 7

“Vriendelijk personeel, neemt de tijd om alles uit te leggen. Parkeerplek voor de deur (met camerabewaking). Het hotel is op wandelafstand gelegen van Rainbow Street, wandelen naar de citadel duurt ong 40min maar als je van wandelel houdt is dit zeker geen probleem!”

• Amman Paradise Hotel Beoordelingsscore: 4

“De kamer was ruim”