2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Grækenland
Andros Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Anemomiloi Studios Point fra anmeldelser: 8

"Dejligt sted med godt værelse. God wifi. Lækker morgenmad. Fin service fra personalet."

• "Beliggenheden med den fantastiske udsigt, de hjælpsomme værter og den meget stilfulde bolig."

• Marisini Sea View Point fra anmeldelser: 10

"Skøn placering med udsigt til vandet på altanen, super venligt personale der fik os til at føle os hjemme, rent og køkken tilgængeligt. Mulighed for at tjekke ud senere."

• Meltemi Point fra anmeldelser: 8

"Fin lejlighed, med søde venlige værter."

• Beach House Paraporti Point fra anmeldelser: 8

"Perfekt beliggende hyggeligt og stilfuldt hus. Skøn lille gård. Alt rent, lyst, pænt. Køkken med alt man skal bruge."

• Villa Valentino Point fra anmeldelser: 10

"Stort, flot og meget rent. Virkelig venlige værter og generelt et dejligt sted at holde ferie. Egen bil er en nødvendig da butikker og oplevelser ligger lidt væk."

• Bella Vista Point fra anmeldelser: 9

"Meget venlig vært og god kommunikation. Skøn beliggenhed. Gode faciliteter. Vi var i Batsi tidligt i april, hvor vejret var køligt. Derfor var der også lidt koldt den første aften, men værten sørgede for ekstra tæpper til os - rigtig fint. Meget rent i lejligheden og håndklæder både til badning og til at tage med på stranden."

• Blue Bay Resort Village Point fra anmeldelser: 10

"Familien på 5 personer boede i lejlighed nr 17, hvor vi havde 6 overnatninger i juli måned med over 30 graders varme hver dag. En meget moderne lejlighed i 2 plan, med lækre badeværelser og altan med vidunderlig udsigt. Poolområdet er meget rent og poolen super lækker. Der er daglig rengøring af værelset. Blue Bay resort er det bedste sted vi har boet i Grækenland, og nærmer sig et 5 stjernet resort. Det er bedre end på billederne, hvilket er den bedste anbefaling vi kan give. Personalet er så behagelige, og George driver stedet yderst professionelt med sin søde familie, heraf 2 voksne børn. Tjeneren Christos er en dygtig og meget behagelig tjener. Vi var alle 5 så glade for vores ophold. 3 min. gang til en skøn bugt og sandstrand. Der er 20 min gåtur til turistbyen Batsi."

• Ostria Hotel & Apartments Point fra anmeldelser: 7

"Beliggenheden var rigtig god."