Arcadia Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Porto Sabatiki Beoordelingsscore: 7

“Mooie rustige lokatie aan de haven. we weten niet hoe het in de zomer is. Konden keizen uit een kamer of appartementje. iest aan de krappe kant, maar verder prima. de kamer wat ouderwets en gedateerd, behulpzame eigenaar. goed ontbijt.”

• Anaktorikon Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9

“Ontbijt was prima, vriendelijke mensen en een hotel midden in de stad. Met parkeergelegenheid praktisch voor de deur. Niets was te veel en de auto mocht zelf nog iets langer blijven staan 's morgens. Super.”

• Apollon Hotel Beoordelingsscore: 8

“We hebben niet van het ontbijt gebruik gemaakt.”

• Foresta in Medias Mores Beoordelingsscore: 10

“Dit is een fantastische accommodatie op een bijzondere locatie! Een erg warm welkom door de gastvrouw Nadia en haar man. De accommodatie ligt in een prachtige bosrijke omgeving en biedt vanaf de terrassen en balkons van de appartementen bijzonder mooie vergezichten. Het appartement is gewoon perfect, heel ruim, hoge kwaliteit, mooi gedecoreerd en biedt alle comfort, ook voor een wat langer verblijf. Ik was er helaas maar 1 nacht, maar zou er zo een paar dagen kunnen verblijven! De route naar de accommodatie is ook verrassend, zodra je de snelweg verlaat rijd je al snel door een prachtig oud dorpje, ook een wandelingetje waard trouwens. Eenmaal bij Foresta in Media Mores aangekomen word je direct ontzorgd. De gastvrouw bereidt echt heerlijke & pure maaltijden. Ook als je niet van hiken of wandelen houdt is dit een prachtige stopover. GA! :-)”

• Theoxenia Hotel Beoordelingsscore: 10

“Fantastisch uitzicht vanaf het balkon. Omgeving is zeer groen wat het uitzicht alleen maar mooier maakt. Koelkast in de kamer was handig, ook al was dat bij het boeken niet vermeld.”

• Casagli Luxury Suites Beoordelingsscore: 10

“Zeer uitgebreid uitgeruste kamer met open haard, zeer vriendelijke en behulpzame gastheer.”

• Allotino Hotel - Café & snacks Beoordelingsscore: 4

“Prima ruime kamer, wel basis harde bedden en voor een appartement met een mini keuken miste de potten en pannen (hadden wij zelf bij ons)”

• AKROTHEA suites & lounge Beoordelingsscore: 10

“Schitterend ontbijt en mooi geserveerd”

• Archontiko Deligianni Beoordelingsscore: 9

“Prachtig oud 16e eeuws pand, sfeervolle kamers. Goed ontbijt en we mochten alles meenemen wat we wilden voor onderweg.”

• Agroktima Beoordelingsscore: 8

“Zeer vriendelijke ontvangst Mooie rustige tuin”

De 30 beste hotels in: Arcadia