3. Beoordelingen vakantiewoningen: Attica
Attica Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hestia - Averof 7 Beoordelingsscore: 10

“Alles was nieuw en het ontbreekt aan niets. Zeer goede kwaliteit”

• Blue Horizon Gem On The Port Beoordelingsscore: 10

“De locatie en de behulpzaamheid van het personeel van WaffelManiac beneden. Het appartement was schoon, netjes en comfortabel.”

• Vravrona Family House Beoordelingsscore: 8

“Mooie ligging met zicht op zee. Grote afgesloten tuin.”

• “Heerlijke douche, prachtig modern ingericht appartement in rustige en gezellige buitenwijk van Athene (met veel winkels en faciliteiten), 1 km van het Karaiskakis voetbalstadion (Olympiacos), lang balkon om buiten in de zon te zitten, snelle en behulpzame antwoorden op vragen.”

• Aelia Apartment Beoordelingsscore: 9

“Zeer net en schoon”

• 47 Luxury Suites Beoordelingsscore: 9

“Zeer goed bed, leuke jacuzzi, zeer proper , heel ruim appartement, goede ligging, Goede tips gekregen van Alex aan de receptie”

• “Mooi ruim appartement, van alles voorzien, op loopafstand van de metro en de acropolis. Ideale plek om met een gezin, of een paar vrienden, Athene te verkennnen.”

• “Stratos, onze gastheer was geweldig! Hij heeft ons opgehaald van het vliegveld en ons toen naar een restaurant gereden zodat we eerst konden eten. Daarna bracht hij ons naar het huisje.”

• Irida Beoordelingsscore: 8

“Schone ruimte en mooi cozy ingericht. Bed slaapt comfortabel. Duidelijke instructies ontvangen van de host.”

• Beautiful Apartment In Athens. Beoordelingsscore: 9

“Het is een compact appartementje met goede voorzieningen niet te ver van het centrum, verzorgd en hygiënisch.”