2. Hotelanmeldelser for Portugal
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Azorerne
Azorerne Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• The Homeboat Company Ponta Delgada-Açores Point fra anmeldelser: 10

"Morgenmaden var fremragende og den personlige service langt over forventning"

• CFS Azores Guest House Point fra anmeldelser: 9

"Super fint, relativt nybygget hotel. Store værelser med altan. Fin morgenmad med både frisk frugt, æg, brød og kage. Flinkt personale, meget hjælpsomme. De har store badehåndklæder til låns når man skal ud til de varme kilder eller bade i poolen. Dejligt poolområde. God beliggenhed, ca 10 min ind til byen og nemt at komme ud når man skal køre på tur omkring på øen. Der hører parkering til hotellet. Kan varmt anbefales."

• Marina Lounge Home Point fra anmeldelser: 10

"Meget fin og varieret morgenmad. Vi fik tips og anbefalinger til resten af øen. Man føler sig hjemme i deres hjem."

• Casa do Contador - Suites & Pool Point fra anmeldelser: 10

"Morgenmaden blev leveret på værelset så man kunne sidde i fred og ro spise sammen når man have lyst. Personalet var enorm hjælpsomme og imødekommende."

• Green&Houses Point fra anmeldelser: 10

"Ejeren var så rar og hjælpsom! Stedet var så lækkert indrettet, og der er kredset for detaljerne. Vi havde slet ikke lyst til at tage derfra."

• Quinta Do Canavial Point fra anmeldelser: 8

"Smuk beliggenhed og høflig service. 15 min til godt badested og 25 min ind til byen"

• Bella Italia Portas da Cidade Point fra anmeldelser: 1

"Intet"

• Casa do Pateo - Charming House Azores Point fra anmeldelser: 9

"Lækker morgenmad. Sødt personale. Lækkert værelse og meget stilfuldt i hele huset."

• Casa Do Populo Point fra anmeldelser: 7

"Meget venligt personale. Hjælpsomme. Gav mange ideer til mulige aktiviter. De skiftede håndklæderne hver dag, viste nok det ikke kunne tørre pga fugtigheden. Fantastisk med sin egen lille have, en solplet."

• Urban Apart - Azores Point fra anmeldelser: 9

"Størrelsen og god beliggenhed og fin housekeeping."