2. Hotelbeoordelingen Roemenië
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Brasov
Brasov Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• The Great Escape Beoordelingsscore: 10

“Zeer behulpzame host, goede uitrusting in de accommodatie. Alles wat je basis nodig hebt, is aanwezig. Goede locatie, afgelegen midden in de natuur.”

• Casa Oliver Beoordelingsscore: 10

“centrale ligging, mooi en schoon.”

• Casa JOY Beoordelingsscore: 10

“De plek om buiten te zitten was heerlijk! Het was overdekt en daardoor kon je er ook zitten als het een beetje regende of het afkoelde. De tuin was erg mooi en goed verzorgd. De dieren waren vriendelijk en het was een gezellige plek. De host bracht ons zelfs af en toe een lekkernij!”

• Sunset Cottage Beoordelingsscore: 10

“De ligging was top! 30 min naar Bran kasteel, 5 min rijden naar oude centrum, 1u naar Peles Castle… Een leuk tuintje met tafel en stoelen. De eigenaar was heel vriendelijk en behulpzaam.”

• Schei apartments Beoordelingsscore: 9

“De ruime kamers, de parkeerplaats en de lokatie. We mochten al om 13:00 inchecken.”

• Schloss Apartments Beoordelingsscore: 9

“Goede locatie, ruim appartement, schoon. Fijne keukenfaciliteiten.”

• “Ruim appartement met parkeerplaats.”

• Luky 9 Beoordelingsscore: 8

“Zeer goed gelegen in het centrum. Voertuig kon tegen betaling veilig bij de studio geparkeerd worden. Smart tv met directe toegang tot Netflix. Moderne badkamer. Host reageerde onmiddellijk toen we met vragen zaten.”

• Art’partment Beoordelingsscore: 9

“Prachtig appartement en lekker dicht bij het centrum. We werden heel vriendelijk ontvangen alles in het appartement werd duidelijk uitgelegd. Ik zou er zeker nog eens verblijven”

• Blancris Studio Beoordelingsscore: 9

“Heerlijk midden in de stad en er was een wasmachine met droger functie aanwezig. Eigenaar liet ons ook eerder inchecken omdat we al in de buurt waren.”