2. Hotelanmeldelser for Frankrig
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Korsika
Korsika Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Casa Vanella Point fra anmeldelser: 9

"virkelig smuk beliggenhed i en lille bjergby. Vildsvinene gryntede i græsset og ørnene svævede lige over huset. Smukke vandreture, badning i flod og en super imødekommende vært."

• Echo du Maquis Point fra anmeldelser: 10

"Meget personlig betjening. Søde værter. Smuk beliggenhed"

• kyrn flor Point fra anmeldelser: 8

"God terrasse og nyt byggeri indrettet i moderne stil."

• CHAMBRES DHOTES CORSE Point fra anmeldelser: 10

"Dominique var en fantastisk vært, der gjorde alt for at gøre vores ophold så behageligt som muligt. Selv om han ikke kunne engelsk, fandt han ud af at oversætte fra fransk til Dansk via en app. Han hentede os ved toget og kom, helt lydløst, tidligt om morgenen for at gøre poolen ren. Stedet er helt unikt. 1,5 km nord for togstationen, tæt på det offentlige svømmebad nord for byen i retning mod Ajaccio og med en fantastisk udsigt ud over bjergene. Vi var heldige at have hele ejendommen, der har 3 værelser, for os selv. At nyde lokale specialiteter til aftensmad på terrassen med den smukke udsigt, bør alle prøve. Vi kommer igen og booker hele ejendommen for igen at nyde roen og freden der."

• Hôtel U Passa Tempu Point fra anmeldelser: 8

"Velfungerende. God lokation. Meget venlig vært!"

• Casa Surgente Point fra anmeldelser: 10

"Alt. Dette er et fantastisk sted, beliggende midt i den mest pragtfulde natur. Hotellet er restaureret med hensyntagen til den oprindelige bygnings charme. Der er en fantastisk swimmingpool med udsigt ud over bjergene. Der er en utroligt charmerende restaurant, hvor det fantastiske personale laver dejlig mad og spreder skøn stemning."

• Casa san salvadore Point fra anmeldelser: 8

"Fint stort værelse med terrasse og med nyt badeværelse. Fin pool. Dejlig morgenmad serveret af en venlig dame. Godt beliggenhed i forhold til Corte."

• la VILLA GUIDI Point fra anmeldelser: 10

"Det hele of fremragende værter Jennifer og Pascal gjorde alt for at vi skulle nyde det og slappe af. De lavede aftensmad til os et par aftener. Perfekte lokale retter"

• Appartement 2 pièces Pied dans l'eau Point fra anmeldelser: 10

"Udsigten, lejligheden, roen."

• A CASA DI L'ALIVU Point fra anmeldelser: 9

"Hjertelig værtinde, som byder dig velkommen"