2. Hotelbeoordelingen Ierland
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Wicklow County
Wicklow County Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Glenbeg Lodge B&B Beoordelingsscore: 10

“Onze gastvrouw is er een uit duizenden. Gastvrije ontvangst. Top ontbijt. En zeer ruime kamer die smaakvol is ingericht. Ruime parkeergelegenheid op het terrein. Rustige omgeving. ‘s ochtends wordt je gewekt door de vogeltjes.”

• Lettermore Country Home Beoordelingsscore: 10

“Alles was uitstekend. Ann was de beste Host die je kan hebben, erg behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt was gevarieerd en smaakvol. Kamer was schoon en zag er mooi uit. Bedankt Ann, voor je hulp en gastvrijheid!”

• Macreddin Rock Bed & Breakfast Beoordelingsscore: 10

“De gastvrijheid en de service. We voelden ons thuis en gewaardeerd.”

• Wicklow Way Lodge Beoordelingsscore: 9

“De fijne sfeer in B&B Wicklow Way Lodge, de gastvrije ontvangst en het persoonlijk contact. Het ontbijt was zeer uitgebreid, deels a la carte en super vers! We kregen mooie tips om de omgeving te verkennen en aan het einde van de dag vroeg Marilyn hoe het was geweest. Ze reserveerde voor ons een tafeltje in een restaurant in een nabijgelegen dorp en regelde een taxi Wicklow Way Lodge is een absolute aanrader wanneer je the Wicklow Mountains wilt verkennen”

• The Meetings B&B Beoordelingsscore: 9

“Schitterende locatie, fijne kamer en supervriendelijke en persoonlijke service. Helaas was het restaurant gesloten maar de bezorgde maaltijden hebben we op het terras gegeten met een drankje uit de bar. Echt een fijne plek!”

• Lus Mor Beoordelingsscore: 9

“Prachtige locatie, ontbijt was inclusief. De gastheer en gastvrouw voorzien zelfs een shuttle naar het dorpje waar je op verschillende plaatsen iets kan eten. Een aanrader voor backpackers langs de wicklow way.”

• Heather House Beoordelingsscore: 7

“De accommodatie lag op onze fietsroute. Fietsen konden we veilig binnen zetten. Er was een klein keukenblokje met koelkast. Er is buiten op het terras een zitje.”

• Madelines Accommodation Beoordelingsscore: 10

“Nette kamer, comfortabele bedden, koffie- en theefaciliteiten aanwezig, centraal gelegen. Prima douche ook. Handig inchecken met codes voor de deuren.”

• Stirabout Lane B&B Beoordelingsscore: 9

“Mooi ingerichte gezellige kamer, heerlijk vers klaargemaakt ontbijt, gezellige zitruimte met haardvuur. Vriendelijke gastvrouw die goeie tips aanbracht. Heerlijke bedden.”

• Clone Country House Beoordelingsscore: 9

“De rust; prachtige tuinen, mooi oud pand, oog voor detail, dubbele douche, sauna, heerlijk ontbijt met ruime keus, lieve honden, je hoort geen auto’s alleen maar vogels”

De 15 beste B&B's en herbergen in: Wicklow County

gebaseerd op 12.193 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com