2. Hotelbeoordelingen Albanië
  3. Hotelbeoordelingen: Regio Durres
Regio Durres Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Erandi Beoordelingsscore: 8

“Dicht bij luchthaven. Goede taxi-service naar vliegveld.”

• Kronos Hotel Beoordelingsscore: 3

“Prima ontbijt.”

• Best Western Premier Ark Hotel Beoordelingsscore: 8

“De kamer was groot en netjes.. De medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was uitgebreid en lekker.”

• Hotel Vila Zeus Beoordelingsscore: 9

“Gastvrij en behulpzame mensen.”

• DEAL Castle View Rooms Beoordelingsscore: 10

“Fantastisch uitzicht vanaf het terras op de kasteel ruïne en het museum over Skanderbeg. Verder is er heel dichtbij een oude bazaar, en logeer je midden in het centrum. Kamer en badkamer zijn zoals op de foto’s, helemaal prima! Je kunt mooi wandelen in de omgeving.”

• Airport Garden Hotel Beoordelingsscore: 8

“Prima hotel als je in de nacht naar het vliegveld moet.”

• Hotel Edart Beoordelingsscore: 5

“Albanië in zijn algemeenheid was niet wat ik er van verwachte dus dat zal mijn verblijf hier ook kleuren... We boekten laat, en toen we aankwamen was er onduidelijkheid over de boeking en parkeren. Uiteindelijk kwamen we daar prima uit. Het hotel is ooit gestart uit passie, maar nu overgenomen door keten. Of het kwam door laag seizoen of kwam door uitgeblustheid, maar echt welkom voelde we ons niet. Het balkon was fijn, met mooi uitzicht. Je zit echt aan zee! Al is het strand vies en modderig. In de ochtend prima ontbijt en het restaurant heeft prachtige plek met uitzicht op het strand”

• Hotel Kloest Beoordelingsscore: 9

“Goede locatie. Parkeren kan bij het hotel. Op loopafstand restaurants en winkels. Personeel is heel vriendelijk. Gevarieerd ontbijt. Minibar op kamer.”

• Vila One Beach Hotel Beoordelingsscore: 7

“Alles was heel schoon, hygiënisch”

• N Hotel BY NOSHI Beoordelingsscore: 10

“Super ruime kamer, goed personeel, hele grote badkamer en gratis koffie, thee en water. Minibar ook een pré. Goede locatie, op loopafstand van vliegveld.”