Emilia-Romagna Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Amadeus Poeng fra gjester: 9,6

«Stort rom, god frokost»

• Hotel President Poeng fra gjester: 8,8

«Fine rom God mat, gourmet, i restauranten. Hyggelig betjening.Ikke dyrt. Fikk stekt egg til frokost. Nær motorveien.»

• Il Villino Hotel & SPA Poeng fra gjester: 10,0

«Fine rom, god frokost på sjarmerende frokost-terrasse og koselig hage. Og så var det veldig hyggelig betjening.»

• Melody Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk hyggelig, oppmerksom og serviceinnstilt betjening. Vi kom som gjester og reiste som venner. Anbefaler lett dette hotellet til alle besøkende av Cervia, men vårt opphold var under Ironman Italy med hele hotellet fult av nervøse deltakere som styrte rundt. Hotellbetjeningen la alt til rette for best mulig problemfri opplading før raceday og løste alle ønsker og utfordringer vi måtte ha. Ordnet bl.a. opp med knall frokost for vår venn med glutenallergi. Jeg fikk låne privat sykkel av betjeningen da jeg lå an til ikke å rekke stengetid på supermarkedet. Det var liksom ingnting som var noe problem.»

• Ibis Styles Parma Toscanini Poeng fra gjester: 7,9

«God hjelp fra resepsjon for å løse problem med å finne frem dit jeg skulle. Rengjøring på rom var meget bra. God stadard på rommet»

• Hotel University Poeng fra gjester: 10,0

«Frokosten bra og nok senga kjempebra»

• Hotel Bologna Airport Poeng fra gjester: 6,2

«Veldig grei plass i forhold til flyplass, kjekt når iv kunne få shuttelbuss til flyet»

• Best Western Park Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«God service fra de ansatte. Rene hyggelige lokaler. Døgnåpent treningsstudio.»

• Hotel Due Spade Poeng fra gjester: 8,3

«Sehr nettes Personal, Lage super, Zimmer nett»

• Hotel Metropolitan Poeng fra gjester: 10,0

«Hotellet lå helt perfekt til rett i sentrum. Rent og pent med hyggelige personal. Frokosten var også smakfull og så delikat ut. Vi hadde en terrasse ut fra rommet vårt og det var helt perfekt. På taket var det bar med gode stoler her var det like flott og smakfullt som resten av hotellet. Reiser mer en gjerne tilbake til dette hotellet.»

De 30 beste hotellene i Emilia-Romagna

basert på 638 977 hotellomtaler på Booking.com