2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Epirus
Epirus Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Guesthouse Lucas Point fra anmeldelser: 10

"Jan jeg ikke blive fri fir disse anmodninger om anmeldelser af hotel. Det er trættende"

• Home Sweet Home Point fra anmeldelser: 10

"Værten og resten af familien var meget venlige mennesker, der straks fik os til at føle os velkomne og godt tilpas. Lejligheden var meget flot og ren. Haven var også virkelig skøn. Og det var meget tæt stranden. Fantastisk sted!"

• NAIADES the residence ioannina castle Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk perle der ligger inde i den gamle slotsby - derfor også meget roligt, men stadig super kort afstand til alt man vil i byen. Der er virkelig gjort noget ud af detaljerne her også når det kommer til den lækre morgenmad med rigtig mange hjemmelavet ting. Service og personalet er helt i top :-)"

• Minodora's Guesthouse Point fra anmeldelser: 10

"Der var ikke personale, men det fungerede OK, da værten havde lukket mig ind"

• Guest House Anthrakitis Point fra anmeldelser: 1

"Jeg kom til huesthouse 12 juni kl 11 tidligere end forventet kl 27, men guesthouse var lukket Jeg kunne ikke gå kontakt pr telf. Sørg venligst for at betalingen returneres til mig Adam Worm"

• Kastro Guesthouse Point fra anmeldelser: 10

"Et utroligt smukt guesthouse med god stilfuld indretning. En meget hjælpsom ejer der var fantatisk til at give vejledning om vandreture i Vikos Gorge. Skøn morgenmad - dog med lidt for mange kager :)"

• Avragonio Point fra anmeldelser: 7

"Som at træde ind i et eventyr! Ejerne har gjort utroligt meget for at bevare det oprindelige og beliggenheden kunne ikke være bedre. Morgenmaden er lækker! Nikolas og Chloe er parat til at hjælpe med hvad du skulle have brug for. God og hurtig kommunikation. Kommer meget gerne igen."

• Morfeas Guesthouse Point fra anmeldelser: 7

"Renligheden og venlig betjening"

• Archontiko Evridikis Point fra anmeldelser: 10

"Evridikis er en enestående vært. Omsorgsfuld og smilende service ud over det sædvanlige. Vi kunne få morgenmad kl 7:00, så man kunne udnytte tiden i bjergene i de rigtige temperaturer. Morgenmad på terrassen med udsigt til bjerge og Vitsa gamle bycentrum."

• En Chora Vezitsa Point fra anmeldelser: 10

"Såååå hyggeligt hotel - skøn taresse og torv. Udsigt til dalen. Super dejlig morgenmad med hjemmelavede ting. Fantastiske vandreture"