2. anmeldelser av hoteller i Tyskland
  3. anmeldelser av hoteller i Tyskland
Europa-Park Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Fewo-Barbara-Rust Omtalescore: 8

«Rengjøring var utmerket. Fin terrasse for å spise middag i fred. Stor stua for slappe av»

• Fe wo Viktoria Omtalescore: 8

«Veldig hyggelig og hjelpsom vert. Beliggenheten var bra med tanke på at vi kun var på gjennomreise og at leiligheten ikke ligger langt ifra motorveien. Leiligheten ligger i et stille boligfelt med parkering. Om vi skulle ha vært der lengre hadde jeg ønsket at den lå nærmere sentrum. Leiligheten var svært ren og innbydende.»

• «Leiligheten var kjempemessig stor, rent og fint og godt med plass til 5 voksne og 2 barn. Store soverom og ikke minst en nydelig fin liten landsby Herbolzheim. Bakeri bare 70 - 100 meter fra utgangsdøren med nydelig bakverk til fantastiske frokoster i Tyskland. Kjempemessig overbygd takterrasse som vi hadde enerett på da vi hadde den største leiligheten (penthouse), nå spilte jo ikke været på lag med oss, med mye regn og vind, men vi kunne godt sitte der til tross for dette i og med at det var et tak over sitteplassen.»

• Ferienwohnung Morgentau Omtalescore: 6

«Rent, og fantastisk beliggenhet hvis man skal til Europa park.»

• «Veldig fin beliggenhet med gåavstand til badeland og Europapark. Lite, stilfullt hotell med hyggelig og svært hjelpsomme verter.»

• Monteurzimmer Omtalescore: 6

«Bra leilighet som lett kan anbefales andre»

• «Super Kontakt, tolles Ambiente»

• Apartment at Home Omtalescore: 7

«Stor leilighet, 2 soverom (mange senger på det ene rommet). Nærhet til Europa-Park. Egen parkering rett utenfor døren. Frokostpakke med et par øl stod klart da vi kom (uten ekstra kostnad). Stort fint bad med badekar og dusj. Fullt utstyrt kjøkken.»