2. Hotelanmeldelser for Spanien
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Galicien
Galicien Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Casa Barbadelo Point fra anmeldelser: 10

"Dejligt stort værelse med udsigt ud over bjergene. Dyner i sengene. Swimmingpool, God mad I restauranten."

• Stellae Luscofusco Point fra anmeldelser: 8

"Der var god plads på værelset, samt køleskab og bord med to stole. Der var rent og lyst God beligenhed."

• Hospedería San Froilan Point fra anmeldelser: 10

"Personalet var ydershjælpsomme og meget venlige"

• Pensión A Pedra Point fra anmeldelser: 9

"Venlig og hyggelig værtinde. Utrolig hjælpsom."

• Airas Nunes by Pousadas de Compostela Point fra anmeldelser: 8

"Autentisk og smuk indretning. Stort værelse."

• Pension San Anton Point fra anmeldelser: 10

"Vi blev rigtig godt modtaget og vist tilrette. Morgenmaden var fremragende. Vi betalte 8 euro pr. person for kaffe, brød, ost, marmelade, yoghurt og æg (udvidet morgenmad). Beliggenheden var fin. Tæt på caminoen og centrum."

• Agro da Gandarela Point fra anmeldelser: 10

"Det var et virkeligt fint sted, ærgerligt det ligger et stykke vej fra Camino ruten. Måske værten kunne tilbyde at hente folk fra ruten, og køre dem tilbage til samme sted."

• Libredón Rooms Point fra anmeldelser: 10

"Personale var begge meget hjælpsomme og talte engelsk. Gav ideer til byen og bestilte taxa til lufthavn. Ligger lige ved hjørnet sf Katedralen og tæt på spisesteder, cafeer og gamle by. Lille værelse, men fint, lyst, rent og god seng."

• Tentempé Peregrino Point fra anmeldelser: 10

"Værten var den sødeste vi har mødt på Caminoen. Hendes Hostel er ikke bare rent og pænt, men alt virker nyt. Badet var det bedste vi kunne huske. Ud over alt andet, så laver hun en fremragende middag til sine gæster."

• Pension Vilanova Point fra anmeldelser: 10

"Modtagelse af ejerne- i det hele taget et lækkert sted."