2. Hotelanmeldelser for Vietnam
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Ha Noi Municipality
Ha Noi Municipality Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Tropical land little Hanoi homestay Point fra anmeldelser: 10

"Fredeligt midt i den gamle bydel."

• Perfume's Cozy House Point fra anmeldelser: 9

"Udover god beliggenhed, super lækkert værelse ift. pengene og gode faciliteter, var Perfume og hendes familie nogle af de mest gæstfrie og søde mennesker, vi nogensinde har mødt. Vi blev taget godt imod hele vejen igennem - kæmpe anbefaling!"

• La Ava’s Home Point fra anmeldelser: 10

"Værten var virkelig sød og imødekommende. Værelset var stort og hyggeligt! Ligger godt i det gamle kvarter men ikke midt i bylivet, hvilket var rart."

• DAISY'S STAY Point fra anmeldelser: 10

"Den sødeste ejer!!! Hun gjorde alt for at man følte sig hjemme. Fik vasket tøj, og hun gjorde det hurtigt, selvom det normalt tager 24 timer. Inde i en baggård ved lokale, men man følte sig sikker, som en ung pige i 20’erne. Virkelig et godt ophold, vil klart bo her igen!"

• Hidden gem homestay 2 Point fra anmeldelser: 10

"Værten var helt fantastisk, super sød og hjælpsom. Hun lod os bruge alle faciliteterne og var altid klar til at hjælpe os. Udover det, var placeringen helt perfekt. Super god og autentisk oplevelse!"

• Amor Fati home & Travel Point fra anmeldelser: 2

"Enormt sødt personale"

• Huong Giang Guest House Point fra anmeldelser: 10

"Værten var utroligt sød og ekstremt hjælpsom. Det lå i et meget hyggeligt område med forskellige slags butikker og caféer tæt på."

• 1.Hôme Point fra anmeldelser: 10

"Lækkert, rent og moderne. Lækre møbler og god plads til alle sine ting. Dejlig gårdhave som virkelig skiller sig ud fra et råt miljø i Hanoi. Derudover fantastisk vært, som både bød på forskellige drikkevare og snacks samt tilbød arrangering af ture og transport. Han kunne derudover besvare alle de spørgsmål vi havde til byen. Mega nice fyr!"

• Old Town Palace Guest House Point fra anmeldelser: 3

"Placeringen var super god og personalet var hjælpsomme med at vi kunne få lov til at tjekke ind før tid"

• Fortune Homestay Point fra anmeldelser: 8

"Rolig sovesal, gode senge med gardiner"