Hérault Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hôtel de la Plage Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtig uitzicht,de wilde zee,het strand nodigde ons meteen uit voor een strandwandeling. Kamer had een balconnetje ,zodat we heel de nacht het raam open hielden om te genieten van de branding Supervriendelihk onthaal en ev ontbijt op de kamer. Zeker een aanrader”

• ibis budget Sète centre Beoordelingsscore: 8,0

“Prijs kwaliteit Is in orde”

• Campanile Montpellier Sud - A709 Beoordelingsscore: 6,7

“Dicht bij de snelweg. Afgesloten parking. Restaurant is behoorlijk.”

• Hôtel Lapeyronie Beoordelingsscore: 10,0

“De vriendelijkheid van de uitbaters en personeel, heel lekker ontbijt. veilige parking”

• Campanile Béziers A9/A75 Beoordelingsscore: 9,6

“Deze hotelketen is altijd goed, met prima bedden. En mijn hondje wordt geaccepteerd, prima.”

• Hôtel De Paris Beoordelingsscore: 7,5

“Ligging tegen het centrum aan. Goed bereikbaar met de auto. Eigen parkeergarage. Gezellig terras.”

• Mauguio Center Hôtel Beoordelingsscore: 7,9

“Bijzonder aardige en behulpzame eigenaar. Prima en gezellig voor wat jongere mensen met mooi weer ( wij hadden helaas wat najaarsregen). De ligging is dan prima in een leuk klein dorpskerntje. Op zondagavond kan je in Frankrijk niet echt wat eten maar in dit dorpje is de frites bij “ burger-house” onder een afdakje in de regen de beste sinds jaren.”

• Village Castigno Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtige locatie. lekkere restaurants, vriendelijk personeel. Schitterende wijntjes.”

• Le Bellevue Beoordelingsscore: 7,5

“Uitzicht en omgeving.”

• Le Strasbourg Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Centraal gelegen.Luchthaven en station gemakkelijk bereikbaar. Vriendelijk personeel.”

De 30 beste hotels in: Hérault

gebaseerd op 131.421 hotelbeoordelingen op Booking.com