2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Schotse Hooglanden
Schotse Hooglanden Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Ella's Hoose Beoordelingsscore: 9

“Prachtig en zeer net ingericht Zeer rustig en geen lawaai Kraaknet opgepoetst”

• Cameron apartment Loch Ness Beoordelingsscore: 9

“Ik kreeg de code en kon naar binnen”

• MacDonald Cabins Beoordelingsscore: 4

“De locatie.”

• Apartment at Drummond Crescent Beoordelingsscore: 10

“Eigenaar was juist aanwezig en we konden direct binnen , en we waren veel te vroeg , super !”

• “Groot appartement, veel te doen, mooie omgeving”

• Cairngorm Mountain View Beoordelingsscore: 6

“Het is een ruim appartement met alles wat je nodig hebt: twee slaapkamers, een keuken, een badkamer en een woonkamer. De meubels zijn een beetje ouderwets maar wel prima! Het ligt in een rustige wijk in Aviemore, ongeveer 25 minuten lopen naar de bushalte.”

• Toradh Cabin Beoordelingsscore: 8

“Heel fijn schoon huisje met nette keuken waar werkelijk alles in zat wat we nodig hadden. Heel mooi uitzicht op de Ben Nevis. Uitstekende uitvalsbasis om bijv. de Ben Nevis en Loch Ness te bezoeken.”

• Kingsmills Apartment Beoordelingsscore: 8

“Leuk modern appartement. Keurig ingericht.”

• “De lokatie aan de voet van Ben Nevis is waanzinnig. Heerlijk vrij uitzicht over de weide met bergen in de achtergrond”

• Woodland Cabins, Glencoe Beoordelingsscore: 9

“Wij verbleven 3 nachten in Burnside Cottage. Een compacte, gezellige maar zeer complete cottage. Zeer schoon, de meeste heerlijke douche van onze vakantie en attente eigenaren/duidelijke instructies. Alle details kloppen, bijvoorbeeld 2 grote badhanddoeken per persoon voor 3 nachten. De locatie is uitstekend: vanuit de cottage loop je zo het bos in en in 10 minuten ben je in Glencoe. Wij hebben genoten!”