Hintertux Gletsjer Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Thermal-Badhotel Kirchler Beoordelingsscore: 7,9

“Sauna uitstekend ”

• Natur- & Wanderhotel Tuxertal Beoordelingsscore: 9,6

“Perfecte ontvangst, vriendelijk personeel, heel mooie kamer”

• “Een super fijn hotel met medewerkers die er echt voor je zijn. Heerlijk ontbijtbuffet met extra mogelijkheden voor diverse ei bereidingen op verzoek . Geweldig diner met heerlijke wijnen. Ontzettend veel wandelmogelijkheden. Het was super! Een hotel zeker voor in de herhaling vatbaar lijst. Team van hotel, ontzettend bedankt!”

• Hotel Dornauhof Beoordelingsscore: 10,0

“Een net hotel met goede prijs kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel. Als ik weer richting Dornau gaa weet ik mijn bestemming wel”

• Superior Hotel Persal Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtig hotel en prachtige ligging en om te wandelen top!Heerlijk uitgebreid ontbijt met veel keuze en lekker vers brood van versch variaties en de bediening met een stralende glimlach,Heel proper de kamers en goede sauna”

• Olympia-Relax-Hotel Leonhard Stock Beoordelingsscore: 10,0

“Alles was goed”

• Mountain Resort M&M Beoordelingsscore: 10,0

“Heerlijk ontbijt, fijne bedden en heerlijk ruime kamer”

• Hotel Gletscherblick Beoordelingsscore: 5,4

“Vriendelijkheid”

• Hotel Burgschrofn Beoordelingsscore: 10,0

“de vriendelijkheid van alle personeel en uitbaters , het avondeten was altijd lekker en genoeg , het ontbijt was altijd verzorgd en genoeg om je dag te starten , de info die we kregen over wandelingen en andere activiteiten was altijd correct en zeer nuttig , het saunagedeelte was niet zo groot maar wel heel aangenaam en proper .”

• Hotel Kirchlerhof Beoordelingsscore: 9,6

“prachtig verzorgd ontbijt met veel keuze!”

De 20 beste hotels in: Hintertux Gletsjer

gebaseerd op 6.539 hotelbeoordelingen op Booking.com