2. Hotelbeoordelingen Sri Lanka
  3. Hotelbeoordelingen: Kandy District
Kandy District Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• French Garden Kandy Beoordelingsscore: 6

“Het zwembad is erg lekker, wordt goed onderhouden en het ontbijt is ook ideaal en best uitgebreid”

• Kandy Hills Beoordelingsscore: 8

“Fijn ruim hotel”

• Lakewood Residence Beoordelingsscore: 8

“Het is een mooi hotel wat dichtbij het station ligt. Door de vertraging die wij hadden hebben we er helaas niet optimaal van kunnen genieten maar wat we gezien hebben zag er gewoon allemaal keurig uit. Het personeel was erg behulpzaam.”

• SWP Eco Lodge Beoordelingsscore: 9

“Prachtige luxe kamer in mooi boutique hotel met uitzicht over het meer van Kandy en de tempel of tooth. Restaurant en lobby ook fenomenaal uitzicht. Enorm aardig en behulpzaam personeel, hele aardige eigenaar. Heerlijk ontbijt”

• Rivora Heights Beoordelingsscore: 10

“Nieuw (?), chic en schoon hotel. De kamer was prachtig, precies zoals afgebeeld, mooie badkamer, fijne douchen en heerlijk bed. De foto’s zijn actueel. Heel stijlvol restaurant en vriendelijk personeel. Het ligt wel op een berg. Naar beneden wandel je (via voetgangers shortcut) in 10 minuten naar beneden. Naar boven is het best een klim, wij namen dan de tuk tuk (ongeveer € 2)”

• Funk Bunks - By The Lake Beoordelingsscore: 10

“De gastvrijheid en de service van gratis ontbijt en diner maken dat je heel makkelijk medereizigers ontmoet”

• LOUIS LAKE VILLA Beoordelingsscore: 10

“De verhouding prijs kwaliteit is echt top. De eigenaar is supervriendelijk en de locatie op wandelafstand van het meer en de attracties.”

• Hotel See Kandy Beoordelingsscore: 9

“Uitzicht over de stad, behulpzaam personeel dat ons een take-away ontbijt meegaf toen we vroeg vertrokken en ruime kamer.”

• My City Hotel Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijke beheerder. Grote kamers”

• The Hills By Blue Fox Beoordelingsscore: 10

“Fantastische accomodatie met een prachtig uitzicht over de bergen. Kamer was groot en netjes met een top badkamer en lekker balkon. Ik zou dit hotel 100% aanraden!”

De 30 beste hotels in: Kandy District