Kanto Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• nine hours Shinjuku-North Beoordelingsscore: 8,3

“Unieke ervaring, goede locatie en leuk uitzicht vanaf de receptie/ lounge. Voelt een beetje als een spa, mannen en vrouwen gescheiden en grote ruimtes voor douchen/ omkleden.”

• Hotel Graphy Nezu Beoordelingsscore: 8,3

“Leuke, rustigere wijk in Tokyo. Goede afwisseling nadat we een aantal dagen in Shibuya hadden gezeten. Hotel ziet er prachtig uit in de gemeenschappelijke ruimtes. ”

• Wise Owl Hostels Shibuya Beoordelingsscore: 7,9

“Verzorgd en schoon hostel, prima bed.”

• Daiwa Roynet Hotel Shin-Yokohama Beoordelingsscore: 8,3

“Wij kwamen voor de WK volleybal. De Yokohama Arena en het station zijn dichtbij.”

• Urawa Washington Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“De parkeerwachter had wel oog voor motorrijders en gaf ons een mooie parkeerplaats onder het hotel in deze drukke stad. Kleine maar schone kamer, ontbijt was tussen westers en Japans in, beetje vreemd maar wel lekker. ”

• Grand Central Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Prima locatie.”

• Shinjuku Washington Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Prima verblijf, uitstekend ontbijt, grote gastvrijheid.”

• The Royal Park Hotel Tokyo Shiodome Beoordelingsscore: 8,8

“uitzicht op stad is fenomenaal. Direct gelegen aan station/metrostation. Goed bereikbaar met taxi/bus en heerlijk ontbijtbuffet. Internet aansluiting is meer dan voldoende en het hotel is niet zuinig met zeep en voorzieningen in de badkamer. Erg prettig!”

• APA Hotel Shintomicho-Ekikita Beoordelingsscore: 8,8

“Goeie communicatie van receptie in het engels. Heel hygienisch en eco vriendelijk. Deze hotel is zeker voor herhaling vatbaar”

• “Alles op loop afstand”

De 30 beste hotels in: Kanto

gebaseerd op 1.182.842 hotelbeoordelingen op Booking.com