2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
  3. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
Karinthische Meren Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hotel-Gasthof Lammersdorf Beoordelingsscore: 10

“Fijne locatie, mooie kamer. Heerlijk gegeten, zowel diner als ontbijt.”

• Haus Kärnten Beoordelingsscore: 9

“Zeer vriendelijke gastvrouw, fijn dat ik overdag gebruik kon maken van de eetzaal en dat thee en koffie altijd beschikbaar zijn!!”

• Haus Binder Beoordelingsscore: 8

“Mooi appartement met uitzicht op het meer. Lopend naar het ijs. Schoon en heel vriendelijke gastvrouw. Ruim balkon met uitzicht op het meer. Parkeerplaats op eigen terrein.”

• Lug ins Land Beoordelingsscore: 8

“Eenvoudige doorreisgelegenheid op weg naar Kroatië Albanië. Avontuurlijke laatste 4 km naar de lokatie voor sommigen denk ik, maar goed te doen. Gastvrije ontvangst. Joviale gastheer, houden we wel van. Restaurant open, lekkere schnitzel gegeten met frites en salade. Eenvoudig ontbijt. Mooi terras met zicht op de bergen, helaas niet zo mooi weer.”

• Haus Rohr Beoordelingsscore: 10

“Dit was echt een toplocatie ! En een zeer vriendelijke gastvrouw We hebben erg genoten van ons verblijf”

• Pension Linder Beoordelingsscore: 10

“Zeer propere en gezellige kamer! Ook het ontbijt was prima in orde. De gastheer was erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!”

• Stampferhof Beoordelingsscore: 9

“Gemoedelijke sfeer en mooie, nette kamers . Goede bedden en ruime badkamer en hal met goede opbergruimte. Fijne temperatuur. Het ontbijt was super en de eetruimte was gezellig ingericht. Als je er in de avond een hapje wilde eten, kon dat. We konden dagelijks de fietsen gebruiken . Ook fijn om buiten te zitten voor de de stal in het zonnetje.”

• Hotel Winkler-Tuschnig Beoordelingsscore: 9

“Een heerlijk ruim en schoon appartement. Goede bedden.”

• “De eigenaren verwelkomde ons hartelijk. De kamers zijn netjes en modern ingericht. De badkamers voorzien van vloerverwarming en brandschoon.”

• Bergbude Beoordelingsscore: 7

“Prijs-kwaliteit”