2. Hotelanmeldelser for Østrig
  3. Hotelanmeldelser for Østrig
Katschberg Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Appartement Haus Moser Point fra anmeldelser: 10

"Meget lækkert og stor lejlighed. Tre toiletter og meget veludrustet køkken med alt, hvad man kan få brug for. Fantastiske senge, meget venlig vært, god beliggenhed."

• Apartment Top 6 by Interhome Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenhed og ideelt med 2 badeværelser. Lækkert med p-kælder."

• Das Liftplatzl Point fra anmeldelser: 10

"Pool på taget var super fed"

• Das Liftplatzl Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk sted med den smukkeste udsigt, og sød vært"

• "Super imødekommende personale, der stod på pinde for at hjælpe os med alt. Hotellet er et fint sted med flot udsigt. Det er tydeligt at se at det er et skihotel, men de har formået at få det til at virke rigtig godt som sommerhotel. Dejlige værelser, som har det man har brug for. I sommerhalvåret kan man få lov at lade sin el-bil gratis, der er dog kun en ladestander. Vi fik udleveret "fordelskort" i forbindelse med vores 3 overnatninger, som gjorder at vi kunne prøve forskellige aktiviter gratis eller med stor rabat. Der ligger alt man har brug for i gå afstand fra hotellet."

• Das Liftplatzl Point fra anmeldelser: 10

"Utroligt dejligt sted i meget smukke omgivelser, og med et fantastisk personale ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"

• Appartements-Dalila Point fra anmeldelser: 10

"Pænt og rent og virkelig god vært"

• Sylpaulerhof Aparthotel Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk personale ved ankomsten. Virkelig flotte værelser med egen bad og balkon."

• Aparthaus-Kiebitz Point fra anmeldelser: 10

"KÆMPE lejlighed med gode senge, der var rent og pænt overalt - så rent at jeg faktisk havde dårlig samvittighed over at svine deres ovn til under madlavning :-) Der var mere eller mindre alt, som du skal bruge i dit eget hjem og værten var så sød at stille 4 Nespresso kapsler og lidt kaffefløde til os. Med andre ord var der styr på det ned til den mindste detalje. Stedet ligger tæt på motorvejen, men uden larm herfra. Eneste larm er en lille hyggelig flod, der løber bag huset, men som man kun hører fra badeværelset. Værten er fra Holland og taler flydende engelsk. Stedet er ideelt som mellemstop på vej mod Kroatien eller Italien, men vil bestemt også have sin berettigelse, hvis man skal bruge et overnatningssted i forbindelse med en skiferie. Ps. Alle billeder er vellignende, da værten har renoveret i 2021."

• Aparthaus-Kiebitz Point fra anmeldelser: 10

"Det hele."