2. Hotelbeoordelingen Japan
  3. Hotelbeoordelingen Japan
Kinki Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Bakery Hotel Chateau D'or Beoordelingsscore: 8

“heerlijk ontbijt bij inbegrepen”

• Sakura Terrace Beoordelingsscore: 7

“Een goede locatie ten zuiden van het station (belangrijk om de juiste uitgang van het station te nemen). Pluspunten: een vrij ruime kamer met een balkon, een royaal ontbijt dat zijn geld waard is, een gratis drankje elke avond in de lobby.”

• Hotel Monterey Le Frere Osaka Beoordelingsscore: 10

“Het hotel ligt centraal .euro en trein 7 minuten lopen. Prima hotel, wij hadden een hoekkamer. Super lekker ontbijt met zeer veel keuzes. Zeer aardig personeel, wij werden verwend toen wij 40 jaar getrouwd waren. Lekker bad,zoals een onsen met een sauna.”

• Comfort Hotel Kyoto Horikawagojo Beoordelingsscore: 8

“Goede verbindingen met het openbaar vervoer”

• Hotel Kuu Kyoto Beoordelingsscore: 7

“Locatie is ideaal: recht tegenover het hotel is een prachtig tempel complex en achter het hotel een uitgebreide Japanse tuin. Het hotel ligt dicht bij het treinstation en verschillende metro/bus haltes.”

• Gion Misen Furumonzen Beoordelingsscore: 10

“Leuk klein hotel in Japanse sfeer. Mooie kamers met een goeie douche / badkamer.”

• Hotel Elcient Osaka Umeda Beoordelingsscore: 9

“Het personeel was enorm vriendelijk, meer nog dan bij andere hotels die we in Japan bezocht hebben. Het ontbijt was heerlijk, en een goede mix tussen westerse en aziatische smaken. Ook het openbare bad was erg ontspannend, hier hebben we bijna dagelijks gebruik van gemaakt.”

• The Royal Park Hotel Kyoto Sanjo Beoordelingsscore: 8

“Lokatie”

• Yumotokan Beoordelingsscore: 10

“Verreweg het beste hotel wat we gehad hebben tijdens onze reis door Japan. Het diner was fantastisch (9 gangen diner, inbegrepen in de prijs van de kamer). Ook de 4 aanwezige baden waren echt prachtig. Goed om te weten is dat elke dag 2 van de 4 baden voor mannen zijn en 2 voor vrouwen, wat de volgende ochtend (om 05:00) wisselt. In de kamer was ook een Yukata aanwezig voor ons beide.”

• HOSTEL CHILLAX Beoordelingsscore: 10

“Het lag super centraal, het was er heel schoon en het persoonlijk was enorm vriendelijk! Wij vonden het top!! En het “tuintje” met loungeset vonden wij het helemaal afmaken”