2. anmeldelser av hoteller i Japan
  3. anmeldelser av hoteller i Japan
Kinki Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• «Dette er et autentisk lite "town house" med fine bad og god plass. Rent og pent sted. Typisk japansk overnatting med overnatting på tatami matter på det ene rommet og to vanlige senger på det andre rommet. Vi var en familie på fire som bodde der i to netter. Lett å komme seg rundt og i et rolig nabolag med små japanske hus. I nærheten av Toji temple.»

• Tsumugi Sanjusangendo Omtalescore: 10

«Beliggenheten og huset. Det var en rar lukt i huset når vi kom, men dette ble raskt løst, og forsvant når vi fikk luftet ut litt. Huset er nylig renovert, og hadde alt vi trengte. Gode senger/sengetøy, og fantastisk beliggenhet. I gamlebyen, men fortsatt i et stille området.»

• «Deilige senger i et herlig soverom. Ligger rett ved en kanal med rent og fint vann, supernært flott tempelområde OG shoppingområde.»

• «Veldig sentralt rett ved t- banen. Ikke noe resepsjon men godt renhold etter 3 dager. Håndduker tilgjengelig resepsjonen. God størrelse i Japan. Liten balkong men umulig å bruke uten stoler og vanskelig tilgang over senga.»

• «Veldig praktisk og fint. Super beliggenhet i en stille gate.»

• Kyoto Villa Fuka Omtalescore: 9

«Det å boe i et eget, tilsynelatende tradisjonelt japansk hus var spennende. God stemning og koselig å sitte rundt stuebordet. Vi fikk vasket klær vi ikke hadde fått vasket på en stund og det var svært praktisk. \»

• «Størrelse, plassering ok. Muligheten å lage egen mat.»

• Shirakabanoyado - EBISU Omtalescore: 9

«Rent Moderne Veldig god beliggenhet, nær kollektiv, dyrehage, parker. Vaskemaskin Badekar»

• «Dette var et veldig fint leilighets hotell. Beliggenheten er veldig fin, ikke langt til Family mart for frokost. Buss stopper ikke langt unna. Rommet var stort, ser folk har skrevet at er lite plass, men det kan jeg ikke skjønne, er du 2 stk med 2 store kofferter hver, pluss 2 stk store sekker, du får fint plass til å gå rundt de, så lenge ikke alt skal ligge åpent hele tiden. Du har kjøkken, mikro ovn, vaskemaskin til klær. Vårt rom hadde en sofa og bord. Bra aircondition. Lite bad, men dette er helt forventet og gikk helt fint, dusj/badekar er i et rom for seg selv du kan dusje i, med en liten tv faktisk! Du får et sett med et stort og et lite håndkle per dag, per person, å det holdt for oss. Søppel må du levere til de i disken, ingen kommer innpå rommet iløpet av oppholdet verken for å rydde eller hente søppel eller fylle på ting, skulle det være noe er det bare å spørre de om det. For våre 4 netter var dette null stress. Føles som din egen leilighet mens du er der. Vinduet kan åpnes.»

• «Beliggenhet, tilgang til kjøkken, fryser og kjøleskap, bra dusj, gode senger, rent, balkong, smartdør.»

De 30 beste ferieboligene i Kinki

basert på 176 252 omtaler av ferieboliger på Booking.com