2. Hotelanmeldelser for Sydafrika
  3. Hotelanmeldelser for KwaZulu-Natal
KwaZulu-Natal Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Green Lantern Inn Point fra anmeldelser: 3

"Et levende museum i engelsk stil. Med hyggelige brændeovne og bløde møbler."

• Breakers Resort Point fra anmeldelser: 8

"Ligger i et dejligt område, hvor man kan færdes ude om aftenen. Sødt og hjælpsomt personale. Perfekt taxa-samarbejde. God lejlighed og altan."

• Ndiza Lodge and Cabanas Point fra anmeldelser: 9

"Vi nød vores ophold Ndiza Lodge. Vi boede i en af self catering enhederne, og alt fungerede glimrende. Dejlig svimmingpool. Personalet var yderst venlige og opmærksomme, og alt var super rent. Glimrende, velfungerende service med at bestille ture til os. Værtinden hjalp os endog med en lokal pengeoverførsel. Vi kommer meget gerne igen."

• Salt Rock Hotel and Beach Resort Point fra anmeldelser: 9

"super morgenmad. fantastisk udsigt fra værelset"

• Gooderson Natal Spa Hot Springs Resort Point fra anmeldelser: 8

"Virkelig lækre pool og området var super lækkert. Godt til familier og et sikkert sted at overnatte. Store værelser. Virkelig lækkert mad, vi spiser ofte ude, men det her smagte fantastisk og var så flot arrangeret."

• ONOMO Hotel Durban Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenhed"

• Durban Point Waterfront, 304 The Quays Point fra anmeldelser: 9

"Velfungerende lejlighed med dejlig og sikker beliggenhed. Sylvia, værtinden, gav god information og var meget let at komme i kontakt med."

• Ndiza Lodge and Cabanas Point fra anmeldelser: 8

"Fin beliggenhed, høfligt personale, fin morgenmad. Gode senge!"

• Silver Hill Lodge Point fra anmeldelser: 10

"Enestående sted: vidunderlig beliggenhed, fantastisk service. Vi rejser meget, men har aldrig oplevet så perfekt et ophold. Alle, vi mødte, gav os utrolig service og hjælp. F.eks. arrangerede Anthea på stående fod, at jeg kunne komme med på op på bjerget en meget tidlig søndag morgen til lodgens volture hide og se Bearded Volture, og en glemt jakke blev straks sendt videre til vores næste destination. Vi vil elske at komme igen!"

• African Spirit Game Lodge Point fra anmeldelser: 8

"Autentisk og hyggeligt sted. Fantastisk placering midt i naturen."