2. Hotelanmeldelser for Sverige
  3. Hotelanmeldelser for Sverige
Lapland Sverige Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Aurora River Camp Glass igloos & cabins Point fra anmeldelser: 4

"Ingen morgenmad men det var heller ikke aftalt, fin beliggenhed, fredelige omgivelser"

• Napapiirin Eräkartano Point fra anmeldelser: 9

"Jeg fik ikke morgenmad. Jeg skulle tidligt afsted."

• Aurora River Camp Glass igloos & cabins Point fra anmeldelser: 9

"Sjovt at overnatte i en igloo med fin udsigt til skøn natur. Dejlig morgenmad. Godt fælleshus. God sauna. Super servicemindede værter."

• STF Hostel Vilhelmina Kyrkstad Point fra anmeldelser: 10

"Stedet! Kultur, historie og komfort gik op i en højere enhed!!"

• Old timber house Point fra anmeldelser: 7

"En virkelig sød vært, der viste os rundt og gav os nøglen."

• Simloc Hotel Drottninggatan Point fra anmeldelser: 10

"amt var super Søde mennesker ansat"

• Kåppas Cabin Village Point fra anmeldelser: 10

"Vi boede i en hytte - super hyggelig og fantastisk udsigt over Torneträsk søen, fjeldene og Lapporten. Rent og pænt - gode senge dog nogen tynde dyner. Egen sauna og fint badeværelse og et lille te køkken. God restaurant på hotellet hvor man også kan købe morgenmad. Et skiområde men også perfekt til vandreture og nemt lige op ad bakken for at se Nordlyset uden lysforurening. Når mam booker skal man dog være opmærksom på at ikke alle hytter har samme udsigt og dette fremgår ikke hos booking. Vi var dog heldige og fik en i første række til den fine udsigt. Det er godt med en bil da der ikke er de store indkøbsmuligheder. Super sødt personale"

• Kiruna accommadation Sandstensgatan 24 Point fra anmeldelser: 7

"Rigtig godt til prisen. Dejlig rent og fine værelser."

• Anki's apartment Point fra anmeldelser: 10

"Dejlige rolige omgivelser"

• STF Hostel Vilhelmina Kyrkstad Point fra anmeldelser: 9

"Meget charmerende at bo i et museumsmiljø. Det fungerede fint med forklaring om, hvor nøgle kunne afhentes"