2. Hotelbeoordelingen Oekraïne
  3. Hotelbeoordelingen: Lviv (regio)
Lviv (regio) Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Deluxe Hotel Kupava Beoordelingsscore: 10

“Rustig, prachtige kamers grote badkamer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Fantastisch ontbijt.”

• Leopolis Hotel Beoordelingsscore: 10

“Plek in het centrum, ruim hotel met grote kamer en badkamer, bar, professioneel personeel”

• ANTARES Apart hotel Beoordelingsscore: 10

“Het is heel dicht bij het centrum, ik hoef niet met de auto rijden zelf mijn auto stond in parking van hotel de receptie was heel schattig en behulpzaam en alles was geweldig en het eten was erg goed”

• Eurohotel Beoordelingsscore: 7

“Hebben een mooi terras op de bovenste verdieping met mooi uitzicht Zelfde voor restaurant dat er juist onder ligt”

• Chopin Hotel Beoordelingsscore: 9

“Chopin is een fijn klassiek hotel. Binnen 5 minuten lopen sta je in hartje centrum.”

• “Hotel is gewoon goed.”

• Modern Art Hotel Beoordelingsscore: 9

“Midden in de stad, mooi hotel. Personeel sprak Engels. Zeer nette kamer en goed schoon. Geen last gehad van geluidsoverlast o.i.d.”

• Select Hotel Beoordelingsscore: 9

“Mooi modern Hotel, zeer schoon. Vriendelijk personeel”

• Villa Mozart Beoordelingsscore: 10

“Het verblijf in Villa Mozart was kortweg perfect. De dame aan het hotel was zeer vriendelijk, het gebouw ademt de grandeur van het kuuroord dat Truskavets is. De kamer was ruim, proper en comfortabel. Alle faciliteiten zijn aanwezig ter plaatse. De ligging van het hotel is perfect. Wij kunnen niet wachten om hier opnieuw te overnachten.”

• Economy room in Hotel Eney Beoordelingsscore: 10

“Goede prijs-kwaliteitverhouding en ook mooi gelegen in het centrum van Lviv. Het personeel bij de receptie was erg meegaand ondanks dat we laat in de avond aankwamen.”