2. Hotelbeoordelingen België
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Luxemburg (provincie)
Luxemburg (provincie) Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Romantica Exotica Beoordelingsscore: 9

“Super leuke chalet. Heel uitgebreid ontbijt en super vriendelijk”

• La Closerie Beoordelingsscore: 9

“Compleetheid van het huis”

• Maison du Lac Vielsalm Beoordelingsscore: 8

“Prachtig bij het meer”

• Le Cap Vert Beoordelingsscore: 10

“Zeer goede ligging. Alle faciliteiten op wandelafstand en toch ben je volledig omgeven door de natuur. De omgeving is schitterend.”

• Sunclass Durbuy Huisje 132 Beoordelingsscore: 7

“Locatie, landschap, faciliteiten”

• Maison des Fées d'Achouffe Beoordelingsscore: 10

“De ligging dichtbij Achouffe. Alles ziet er nieuw uit. Het is een heel mooi en luxe huis en het uitzicht is geweldig.”

• Lin-La-Bedin Beoordelingsscore: 8

“De locatie en de tuin”

• L'Héritage de Durbuy Beoordelingsscore: 10

“De eigenaars waren voor en tijdens het verblijf heel vlot bereikbaar. Ruim, comfortabel en mooi ingericht vakantiehuis met alle benodigdheden (handdoeken, lakens, keukengerei, toiletpapier, parasol, bbq, …). Mooie en rustige ligging nabij Durbuy.”

• la Bodangeoise gîte rural Beoordelingsscore: 10

“De eigenaars hebben ons zeer warm onthaald en lieten weten dat we steeds bij hen terecht konden als we vragen zouden hebben. We kregen praktische tips over dingen die we konden doen in de buurt. Het charmante, knusse en mooie huisje was volledig uitgerust. Wij waren er met een motor en een auto, en kregen meteen het voorstel om de motor veilig in de garage te zetten. Wij hebben zo ontzettend hard genoten van ons weekendje weg en komen absoluut terug!”

• “Heel net en gezellig huisje. Locatie en jacuzzi waren super!”

De 30 beste vakantiewoningen in: Luxemburg (provincie)

gebaseerd op 49.479 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com