3. Beoordelingen vakantiewoningen: Macedonië
Macedonië Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Sunset rooftop apartment Beoordelingsscore: 9

“Super vriendelijke host, waar je alles aan kon vragen. De locatie is super, je liep zo naar het centrum. Het was ook super fijn dat we een eigen parkeerplaats hadden voor de auto. Het appartement zelf was ruim en voorziet van alle gemakken, waaronder een grote koelkast en vriezer, een kitchenette en natuurlijk een prachtig ruim balkon om de zonsondergang te zien!”

• IADES suites Beoordelingsscore: 9

“De locatie is goed net buiten drukte, heel vriendelijke eigenaars, zeer schoon. Heerlijk zwembad, veel rust.”

• White Bottle Superior Apartments Beoordelingsscore: 8

“Mooi, schoon en redelijk ruime kamer met een kleine kitchenette (koelkast, magnetron, nespresso en basic keukengerei) geen gootsteen dus kopjes even in de wastafel omspoelen, voor ons prima) ligging was perfect!! Ideale uitvalbasis voor een paar dagen..ik zou geen 2 weken in dit appartement willen zijn, maar zo voor een paar dagen helemaal prima! Zeker voor deze prijs!”

• Urban Jasmine Beoordelingsscore: 10

“Heel mooie inrichting! Het is een zeer ruim appartement en alles was heel proper!”

• Katouni25 Luxury Suites Beoordelingsscore: 9

“Modern ruim appartement voorzien van alle en meer gemakken”

• “Het huis, de tuin en de ligging. De hele beneden verdieping is voor de gasten.. De host was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Wij werden zelfs verrast met een heerlijke maaltijd.”

• Downtown Seaside Studios Beoordelingsscore: 9

“Ideale ligging, heel centraal in een wandelstraat met horea, toch heel rustige studio. Eenvoudig maar goed, prima bedden en een balkon.”

• IMON Pieria CLUB Beoordelingsscore: 10

“Zeer verrassend…..mooie lokatie ……een WOW”

• Zoi Apartments Beoordelingsscore: 7

“Reinheid”

• Blue Carpet Luxury Suites Beoordelingsscore: 10

“Comfort & luxe. Kamer 105 is echt TOP met pool - room. Ontbijt eveneens zeer goed.”