Málaga-provinsen Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Melia Costa del Sol Poeng fra gjester: 9,6

«Utsikt, beliggenhet»

• Holiday Inn Express Málaga Airport Poeng fra gjester: 9,2

«Veldig grei beliggenhet ved tidlig reise fra flyplassen. Hjelpsom betjening som ordnet tidlig innsjekk. Enkel men ok frokost. »

• Hotel Zen Airport Poeng fra gjester: 5,0

«Enkelt»

• Hotel El Puerto by Pierre Vacances Poeng fra gjester: 3,3

«Jeg kan ikke anbefale stedet ! Vi bodde på rom 1632 hvor det i teorien går tre heiser til. To av heisene ble bruk av ansatte på hotellet som gjerne tok med seg sekkehjul og sekker med sengetøy. Noen trykket demonstrativt på alle etasjene når de forlot heisen. Gjester var her uønsket»

• Perla Marina Poeng fra gjester: 8,8

«Beliggenhet ved stranden i rolig område og likevel sentralt - helt utmerket. Nydelig frokost.»

• Hotel Infante Antequera Poeng fra gjester: 8,3

«Beliggenheten var topp.Frokosten var enkel,og kaffen var grei.Rommet var meget bra.Sengene var gode. alt i alt,et meget hyggelig hotell.»

• Hotel Don Curro Poeng fra gjester: 8,3

«Topp beliggenhet»

• Hotel Sur Málaga Poeng fra gjester: 7,9

«frokosten var ok, beliggenheten var glimrene i forhold til Gamlebyen etc. Begrenset parkering,men til gjengjeld var den i Hotellet. Vanskelig å finne frem med bil.»

• Hotel MS Maestranza Málaga Poeng fra gjester: 7,5

«God frokost😁Deilig cava🍾🥂 Beliggenhet.Gode senger.»

• Hotel Paraíso Del Mar Poeng fra gjester: 9,2

«Kakene til frokosten var gode! Eieren veldig blid, han kjørte oss til bussholdeplassen fordi det regnet. Veldig hyggelig dame ved frokosten. Suverent å ha egen, stor terrasse med solsenger og bord med to stoler. Og dusj på terrassen! Supert!»

De 30 beste hotellene i Málaga-provinsen

basert på 412 116 hotellomtaler på Booking.com