2. Hotelanmeldelser for Spanien
Malaga Province Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• I AM La Posada Hotel and Apartment Point fra anmeldelser: 5

"Virkeligelige hyggelig by"

• La Casa Mata Central Point fra anmeldelser: 9

"Gode forhold God placering Vil helt sikkert Komme igen"

• Olive & Ivy Guesthouse Point fra anmeldelser: 10

"Helt enestående hotel med fin beliggenhed, behagelig atmosfære, flot indretning og fantastisk morgenmad."

• Hostal La Campiña Point fra anmeldelser: 7

"Jeg har betalt dobbelt, jeg har betalt jer og måtte betale igen for at få nøglen Hvad gør i ved det?"

• Dudi's Peppers Point fra anmeldelser: 8

"Det ligger super centralt til Designer outlettet, og til stranden. Perfekt lille sted til at tage ud fra, og super hjælpsomhed fra chefen, som altid var meget behjælpelig med at guide os til rette på stedet og hvad vi ellers havde af spørgsmål. Var fint sted og okay til en som sidder i kørestol."

• Naim Guest House Nerja Point fra anmeldelser: 8

"God beliggenhed, Dejlig tagterrasse"

• El Tio Mateo Point fra anmeldelser: 8

"Venlige, hjælpsomme"

• AYZ Silvela - Auto check-in property Point fra anmeldelser: 1

"Intet"

• Hostal Boutique Los Geranios del Pinar Point fra anmeldelser: 10

"Det var et lille familiært sted og meget venligt personale, som kunne træffes hele døgnet. Meget rolige omgivelser i hyggeligt beboelseskvarter. Ingen støj fra vejen eller andet. Virkelig behagelige senge. Der var alt man havde brug. Forstår slet ikke, at det var så billigt."

• El Nispero Dulce Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk afslappende sted. Meget smukt, stille og roligt. Ejerne var utrolig flinke. Stedet er fuldstændig ligesom alle andre har skrevet. Perfekt til et ophold lidt væk fra travle turistområder, og tæt på gode vandreruter. Vi havde lejligheden med stue og køkken( med køleskab og et par kogeblus), hvor vi sagtens kunne lave lidt lækkert til aftensmaden på terrassen. Da den lille lokale by pt. kun har 2 restauranter, var det dejligt at ejerne en aften lavede en lille pop up restaurant."