2. Hotelanmeldelser for Frankrig
  3. Hotelanmeldelser for Frankrig
Massif Central Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Gite la découverte petit déjeuner offert Point fra anmeldelser: 10

"Dejligt centralt og fine faciliteter"

• Hôtel Des Rochers Point fra anmeldelser: 9

"Fantastisk beliggenhed, og virkelig god atmosfære. Smukke farver i værelset, og meget venlig modtagelse. Vi spiste på stedets restaurant. Rigtig lækre aperitifs og dejlig mad. Restauranten har en utrolig udsigt ud over landskabet."

• Eklo Clermont Ferrand Centre Gare Point fra anmeldelser: 9

"God placering Sødt personale God restaurant Udendørs areal, stort Gardiner ved sengene Stik og lys lige ved senge Skabe til sine ting (have egen lås med) Elevator Spurgte om en underkøje, og det fik jeg"

• Campanile Clermont Ferrand - Le Brezet Point fra anmeldelser: 9

"Super morgenmad"

• Campanile Clermont-Ferrand ~ Riom Point fra anmeldelser: 8

"Personlig betjening, god service Perfekt"

• "En helt speciel oplevelse. Lige fra ankomst til afgang gjorde personalet alt for gøre det til en fantastisk oplevelse. Selve de smukke gamle bygninger ligger helt særligt direkte ned til elven som der er godt gang i på denne årstid. Maden på hotellet var langt over hvad vi vi havde forventet. De var virkelig fransk når det er bedst. Vi kommer helt sikkert igen."

• Comfort Hotel Clermont Saint Jacques Point fra anmeldelser: 10

"Godt og rent værelse. Fin morgenmad. Centralt beliggende ift. Mad, indkøb og benzintank. Super service fra personalet."

• Auberge du Moulin Point fra anmeldelser: 8

"rigtig god morgenmad med masser af hjemmelavede produkter. Meget god service fra ejer/personale"

• "Godt værelse til prisen"

• The Old Hotel Ravel Centre Point fra anmeldelser: 7

"Prisen var billig - derfor var forventningerne heller ikke stor - men atmosfæren (specielt til morgenmaden) var så autentisk at det kompenserede for alle andre mangler - ægte Fransk 😉"